Avatar billede gulbaek Nybegynder
31. marts 2007 - 13:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forskellig CSS fil afhængig af Browser

Har lige et enkelt spørgsmål.
Er det muligt at få ASP.NET til at bruge en bestemt CSS fil afhængig af om brugeren benytter Firefox eller Internet Explorer?

Evt. ved hjælp af en App_Browsers/FireFox.Browser fil (Har ikke sat mig helt ind i dem endnu, så det er bare et gæt)

Mit problem er nemlig at jeg benytter mig af AtlasControlToolkit og deres Tabs, som desværre ikke overholder CSS standarden.
For at de også skulle virke i Firefox har de nemlig brugt følgende.

.ajax__tab_default .ajax__tab_outer {display:-moz-inline-box;display:inline-block}

Det er display:-moz-inline-box som ikke er gyldig CSS og kun specifikt for Firefox.

Hvis nogen har et alternativ til display:-moz-inline-box må I endelig skrive.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
05. april 2007 - 08:51 #1
Hvis du har en master page kan du linke til en bestemt fil ved at placerer et link sådan her:
<link runat="server" id="StyleLink1" type="text/css"/>
I page_load på master pagen kan du lave
StyleLink1.Href ="mitstylesheet.";
Og på den måde kan du skifte style sheet.
Avatar billede gulbaek Nybegynder
08. april 2007 - 14:07 #2
Så fik jeg afprøvet dit forslag, og umiddelbart virker det da, dog skal man lige tilføje rel="stylesheet"  i dit <link /> men vil lige lade mit spørgsmål stå åben lidt i endnu, da jeg har forsøgt mig med at ændre -moz-inline-box til display : table-cell;

Det giver næsten det korrekte udsende på mine Tabs og er en del af CSS standarden, så vil lige høre om der er nogen der kender til andre alternativer.
Avatar billede gulbaek Nybegynder
14. april 2007 - 12:31 #3
der kommer vist ikke andre svar, så dr_chaos, smid lige et svar hvis du vil have nogle point.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. april 2007 - 15:11 #4
svar :)