Avatar billede stiletto78 Nybegynder
31. marts 2007 - 07:51 Der er 1 løsning

main swf til loadMovie swf kald

Hej

Jeg har en main swf hvor jeg i frame 100 har en log-in funktion (filmen stopper her indtil brugeren har tastet user/pass in og klikket OK)
i denne frame henter jeg også en en swf ind (noget video på 3Mb)

således:
Stop();
createEmptyMovieclip("video", 1);
video.loadMovie(video/vid1.swf");

denne "vid1".swf har en tom frame 1 og en stop(); i frame 1

Når bruger så har tastet pass og kilkket OK går main movie videre
i i frame 120 vil jag have den loadede movie vid1.swf til spille.

har prøvet med:
video.play();

i main movie og det virker
men hvis jeg sætter action på Ok knappen (i main movie) til at spille fra 101
så starter den loadede movie i stedet for..?

hvordan kan jeg ellers gøre det

det hele går ud på at jeg vil hente den loaded movie ind INDEN bruger logger in i main movie så den er preloadet efter bruger klikker OK

giver det mening?

Jeg har i alt 5 movies som skal loades ind (ca. 4mb i snit) i rækkefølge
og havde tænkt mig at bruge samme princip hele vejen, altså preloade den næste video ved at have en "tom" 1'ste frame og derefter lade den tidligere movie start den næste (som nu er preloadet)

gode råd modtages
(alle videoer er embeddet i swf (ingen option at bruge com server eller progressive stream eller lign.) videoerne SKAL ligge i en sWF.
Avatar billede stiletto78 Nybegynder
01. april 2007 - 06:17 #1
.