Avatar billede pede123 Nybegynder
30. marts 2007 - 09:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gaming Notebook

Hej!
Jeg har ikke så meget forstand på notebook's så jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg leder efter en notebook, som jeg kan bruge til at spille på. Altså den skal helst kunne trække de nye spil og må gerne have en stor skærm. Den behøver ikke have noget OS.

Prisklasse: 8-9.000

Håber I kan hjælpe mig.
Avatar billede webcreator Nybegynder
30. marts 2007 - 09:54 #1
Hey Pede.

Det er ikke et emne jeg ved det helt store om, men så vidt jeg husker, står Dell bag en række computere under navnet AlienWare, der er velegnet til spil. Ligeledes har de deres XPS modeller, der vist også trækker tænder ud. Om de er i den givne prisklasse, ved jeg ikke.

AlienWare er dog et søsterselskab så vidt jeg husker, så du finder dem næppe på deres officielle Dell site.
Avatar billede huset Praktikant
30. marts 2007 - 10:05 #3
Dell ejer AlienWare, men De har Deres egen division i UK.

Dine krav om afvikling af alle nye spil er svært for 9.000, men det kommer an på dine krav til opløsningerne i spillet.

Vega X72 kan
http://www.laptop4u.dk/vega-baerbare.html&ref=mood

Anmeldt hos mig på laptopworld.dk
http://www.laptopworld.dk/Vega_X72.php

Denne kan http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=ABook1560Wref=mood

Anmeldt her
http://www.laptopworld.dk/Anmeldelse_Abook_1560W.php

OS er ikke altid muligt at fravælge på laptops
Avatar billede webcreator Nybegynder
11. april 2007 - 00:03 #4
Hold dig fra Vega! Jeg har endnu ikke set en eneste der har holdt mere end et par måneder. De brænder ofte sammen pga. varmeproblemer. Det er uden tvivl det ringeste mærke du kommer forbi.
Avatar billede huset Praktikant
11. april 2007 - 07:59 #5
Sikke da noget vrøvl at lukke ud!

De er mellem de mest solgte modeller i Danmark, og det bliver de næppe ved at sælge skod produkter.
Avatar billede webcreator Nybegynder
11. april 2007 - 22:47 #6
Hvad i alverden baserer du det på? Jeg bruger ikke andet end laptops, næsten alle mine bekendte har en, mange på mit arbejde har en etc., og ikke en eneste af dem er en Vega. Ser dem aldrig i toget, i flyet etc.

Jeg har haft 3 VEGA'er mellem hænderne, og alle havde varmeproblemer som fik dem til at genstarte tilfældigt, gav problemer ved skærm-output eller blot slukkede. Indrømmet, det er 2 år siden, men jeg har absolut ingen tillid til deres produkter. Lad det herefter være op til spørger om han tør prøve dem. Jeg mener det ville være farligt at prøve med en producent, der i en længere periode var ude af stand til at levere stabile og driftsikre løsninger.