Avatar billede sayn Nybegynder
25. marts 2007 - 20:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Husk Log In

Hvordan skal "gem" oprettes inde i phpmyadmin - altså hvordan skal indstillinger være for, at den husker en?

Jeg bruger denne kode:

font class="tekst">Husk login:</font><input type="checkbox" value="1" name="gem">

Det skal lige siges, at jeg er meget dårligt til at kode, og får en del hjælp af en ven.
Avatar billede leif Seniormester
25. marts 2007 - 20:39 #1
Husk mig, bruger normalt en Cookie på Brugerens maskine ! Da hvad vil du ellers genkende brugeren på ? IPen er for usikker
Avatar billede sayn Nybegynder
25. marts 2007 - 20:41 #2
Okay.. Så det er svært at lave? :)
Avatar billede leif Seniormester
25. marts 2007 - 20:57 #3
Avatar billede simsevu Juniormester
26. marts 2007 - 10:16 #4
du skal bare sige
hvis gem er checked skal den sætte cookie.

leif's link er udemærket.. men her står det forklaret lidt simplere.. http://w3schools.com/php/php_cookies.asp
Avatar billede sayn Nybegynder
26. marts 2007 - 14:27 #5
mange tak for jeres svar.. bare en skam jeg ikke kan finde ud af det.. :-) - men det er jo mit problem..
Avatar billede simsevu Juniormester
27. marts 2007 - 11:22 #6
hvis du nu sætter dig ned og læser de 2 links der er blevet givet, så er det ikke det store problem vil jeg mene...