Avatar billede michaeltweak Nybegynder
25. marts 2007 - 20:28 Der er 3 kommentarer

BAT gennemsøge mapper

Hej
Jeg prøver at lave en bat, som finder alle de mapper der er på D drevet, og kopierer noget indhold til alle de fundne mapper.
Jeg har prøvet følgende, men kan ikke få det til at virke:

SET BOO=(DIR D:\*.* /A:D /B)
FOR %%v IN (%BOO%) DO (xcopy C:\test\*.* D:\%%v\ /E)

Nogle forslag :)
Avatar billede bertelbrander Novice
26. marts 2007 - 00:20 #1
SET BOO=DIR C:\program\*.* /A:D /B /S
FOR /F "tokens=*" %%v IN ('%Boo%') DO echo xcopy C:\test\*.* D:\%%v\ /E
Avatar billede michaeltweak Nybegynder
26. marts 2007 - 09:35 #2
tusind tak
sjovt nok virker det ikke med echo, men uden echo kører det.

SET BOO=DIR D:\*.* /A:D /B /S
FOR /F "tokens=*" %%v IN ('%BOO%') DO xcopy C:\test\*.* %%v /E
Avatar billede bertelbrander Novice
26. marts 2007 - 19:39 #3
Den echo var kun indsat for at jeg kunne debugge uden at kopiere en masse filer.
Det var en fejl at jeg ikke slettede den inden jeg postede svaret.