Avatar billede idaholst Nybegynder
22. marts 2007 - 13:04 Der er 15 kommentarer

Mangler fanebladet "Trådløse netværk"

På min bærbare IBM z60t mangler jeg pludselig fanebladet "Trådløse netværk" under egenskaber for trådløse
netværk. Er der nogen der ved hvordan jeg får det tilbage? Ellers er det svært at få windows til at administrere de forskellige netværk jeg bruger.
Avatar billede robotten Praktikant
23. marts 2007 - 14:20 #1
Kun et identisk spm. ad gangen:
http://www.eksperten.dk/spm/768037
Avatar billede robotten Praktikant
29. marts 2007 - 08:53 #2
Luk igen, tak.
Avatar billede idaholst Nybegynder
29. marts 2007 - 17:39 #3
Nu er de to spørgsmål jo ikke identiske udover at det drejer sig om to forskellige problemer på samme type pc, men det er måske ikke tilladt???
Avatar billede robotten Praktikant
30. marts 2007 - 07:52 #4
Det ene problem afføder det andet. Bruger du et trediepartsprogram til at styre det trådløse netværk, vil fanebladet ikke være der. Deaktiver du trediepartsprogrammet, vil fanebladet atter fremkomme.
Derfor hænger det sammen.
Avatar billede idaholst Nybegynder
30. marts 2007 - 11:25 #5
Det kunne du jo bare have sagt fra starten!
Avatar billede robotten Praktikant
30. marts 2007 - 11:42 #6
Pas på med dine udråbstegn. De får dine udsagn til at stå meget råbende og negative.
Avatar billede robotten Praktikant
10. april 2007 - 08:38 #7
Lukke?
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2007 - 08:55 #8
hvad har denne tråd med hans første at gøre - robotten?
Avatar billede robotten Praktikant
10. april 2007 - 09:12 #9
Se indlæg 30/03-2007 07:52:43  :)
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2007 - 09:14 #10
Du siger altså han han mister sin "trådløsforbindelse Fane" hvis han også bruger BT ?
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2007 - 09:43 #11
prøv at geninstallere netkortet
Avatar billede robotten Praktikant
10. april 2007 - 09:56 #12
huset>> Både og. Det kommer an på, om der anvendes tredjepartssoftware til at styre det med. Sådan er det hvert fald med almindeligt Wlan.
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2007 - 10:16 #13
Jeg kan fint bruge BT og wireless :D
Avatar billede idaholst Nybegynder
10. april 2007 - 17:35 #14
Nu ved jeg ikke lige hvilken status du har, robotten, men du er godt nok nærtagende!
Du opfører dig som om du er udnævnt til politibetjent - det er du måske også, men en smule træls alligevel.
Kan du ikke bare svare på spørgsmål hvis du har et svar og så ellers bare blande dig udenom! Og hvis du har et problem med mine udråbstegn, så skulle du prøve at opleve når jeg er rigtig sur!
Avatar billede robotten Praktikant
10. april 2007 - 19:42 #15
:)