Avatar billede nbainfodk Nybegynder
22. marts 2007 - 10:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forening banner

Hej. Jeg vil høre om der er en der kan lave et banner til FCKFC-FYN?

Det er lokalafdelingen for F.C. Københavns officiele fanklub på Fyn.

Jeg har selv forsøgt mig, men jeg er ganske enkelt ikke god/kreativ nok. Jeg har dog et ønske om at få fyn med på banneret - og hvis der er andre der ikke gider at finde et billede af fyn så det kan bruges, har jeg det som layer i denne fil:

http://web180870.web24.talkactive.net/banner.psd

Som man kan se i den psd fil, er jeg på amatør niveau - og det måtte meget gerne være lidt pænere, enten i de farver - eller bare blå/hvid - med blå farve som hovedparten.

Der må ikke bruges FCK logo.

De to pokaler der også er med, må I meget gerne prøve at få plads til - det er Royal League og mesterskabspokalen, samt stjerner for det antal gange vi har vundet (der er en sjette stjerne klar for mesterskabet, som vi gerne skulle vinde om et par måneder - som dog ikke er aktiveret).
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
22. marts 2007 - 10:47 #1
Forresten, størrelsen skal være 800 i bredden :)..
Avatar billede bill20 Nybegynder
22. marts 2007 - 12:09 #2
Avatar billede alh Nybegynder
23. marts 2007 - 02:32 #3
Der mangler godt nok den ene pokal men kunne ikke finde et billede af den kun af deres logo og det synes jeg ikke rigtig passede ind...men tag et kig :)
http://www.anjalykkehansen.dk/eksperten/ekspertenfckfcfyn.jpg
\alh
Avatar billede alh Nybegynder
23. marts 2007 - 02:34 #4
Teksten kan selvfølge rettes til det I måtte ønske hvis der ikke sparkes så meget røv i FCKFC-FYN ;)
Avatar billede nbainfodk Nybegynder
10. august 2008 - 10:37 #5
Jeg glemte alt om dette spørgsmål.

Beklager - der gives lige point ud for jeres forsøg :-)..