Avatar billede flizzy43 Nybegynder
21. marts 2007 - 15:02 Der er 6 kommentarer

Skift af Intranet

Hejsa - jeg har et lille problem Vi har skiftet intranet men alt er det samme - med undtagelse af intranettet - hvor kan koden gå galt i ASP'en. jeg er totalt forvirret håber en kan hjælpe eller findes der evt et program til fejlfinding??
Avatar billede leif Seniormester
21. marts 2007 - 15:04 #1
Intranettet ? Hvis ASP koden er den samme hvad er så skiftet ?
Avatar billede snepnet Nybegynder
21. marts 2007 - 15:05 #2
Hvad er det der ikke virker... Får du en fejlmelding eller?
Mvh
Avatar billede ladyhawke Novice
21. marts 2007 - 15:10 #3
Du må meget gerne uddybe dit spørgsmål, det er ret uklart hvad du mener der er galt: I har skiftet intranet, alt er det samme... bortset fra intranet.... Joh, men den skrev du jo lige var skiftet?

Har I skiftet kodebase, server, udbyder, eller noget helt fjerde og hvordan viser problemet sig?
Avatar billede flizzy43 Nybegynder
21. marts 2007 - 15:40 #4
Hej igen,

løsningen har kørt på en INTRANET server mod lokale sql databaser. Nu kører den på en web-server med intranet som en virtuel undermappe. Alle sql referencer er korrigeret, men når jeg kører forespørgslen gennem en asp query får jeg en tom web-side retur, som siger servern har en fejl.
Avatar billede snepnet Nybegynder
21. marts 2007 - 23:05 #5
Er databaserne også flyttet ud til udbyderen?
Umiddelbart lyder det ikke sansynligt at en webserver ude i byen skulle kunne få adgang til jeres lokale sql servere.
Mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
01. juli 2007 - 09:11 #6
Hvordan ser det ud her?
Et svar hvis du kunne bruge noget af mit til noget, og gerne vil lukke.
Mvh