Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
20. marts 2007 - 16:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

LinkButton event/attributes

Jeg har en linkbutton som jeg hidtil har anvendt til at afvikle en javascript funktion, dette har jeg gjort sålede i page_load:

Me.hlAddNewCompany.Attributes.Add("onClick", "stepCompanyAddNewCompany(); return false;")

nu har jeg imidlertid fået brug for også at afvikle noget serverside kode når der klikkes, hvordan kan gøre det?

Jeg har forsøgt at dobbeltklikke på min linkbutton i designeren og har også fået noget event kode i min code behind fil, men så længe at jeg ikke fjerner Me.hlAddNewCompany.Attributes.Add osv kommer den ikke ind i det event.

Er der en som har en ide om hvordan jeg kan løse dette hvis jeg helst vil undgå at flytte kode fra javascripten ind i code behind filen???
Avatar billede snepnet Nybegynder
20. marts 2007 - 16:57 #1
Hvis du returnerer true i dit script istedet for false - skulle du meger gerne ramme serveren også.
Mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
20. marts 2007 - 16:57 #2
Me.hlAddNewCompany.Attributes.Add("onClick", "stepCompanyAddNewCompany(); return true;")
Mvh
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
21. marts 2007 - 08:44 #3
Super nice snepnet, læg et svar :)
Avatar billede snepnet Nybegynder
21. marts 2007 - 13:25 #4
Ok :o)
Mvh