Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2007 - 16:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Headset / højtalere

Jeg har det problem at når jeg kobler mit headset til min pc så har jeg lyden både i headsettet og gennem højtalerne på min pc .
Jeg vil gerne have det sådan , at når jeg kobler headsettet til , så kommer lyden kun gennem headsettet og ikke gennem højtalerne .
Hvordan gør jeg det ?
Det ville være rart at børnene kan spille uden at det kan høres over hele huset .
Avatar billede bobber0001 Nybegynder
21. marts 2007 - 22:59 #1
Dette problem kan løses forholdsvis nemt ved at slukke for højtalerne ;)
Ellers kan du tage stikket ud.
Du kan også skrue helt ned for højtalerne.

hvis du slutter dit Headset til via et stik i selve højtaleren, så prøv at slut den direkte i din computer i stedet for.

Følg ledningen fra din højtaler, hvis du er i tvivl om hvilket stik det er.

Håber jeg kunne hjælpe,

Bobber.
Avatar billede the_rx7_guy Nybegynder
03. april 2007 - 10:06 #2
Hejsa,

Det lyder som om, et evt. kan løses ved at købe et USB lydkort, eller et USB headset.

Så kan du sætte din computer op til, at køre std. på USB lykortet, men når du tager det ud igen vil den automatisk køre på højttalerne igen.
På den måde vil der kun komme lyd ud af USB-lydkortet (og headsettet) når der spilles, og kun i højttalerne når der ikke spilles (hvis du vel at mærke husker at tage USB-lydkortet ud igen)