Avatar billede juicesworld Nybegynder
17. marts 2007 - 20:07 Der er 1 kommentar

Problem med mit Eksterne Lydkort

Hej

Jeg har et problem med mit eksterne lydkort. Det er et M-audio firewire 410 lydkort. Hver gang jeg unplugger lydkortet skal jeg afinstallere driveren til den og geninstallere den igen. Lige nu gider den slet ingen ting. Lige meget hvilken version driver jeg henter ned fra m-audios hjemmeside... What to do? stinker mit lydkort, eller er der en løsning? Jeg bruger et eksternt lydkort fordi jeg laver musik.

vh Daniel
Avatar billede egonspock Seniormester
17. marts 2007 - 22:49 #1
hvilket styresystem kører du? Har du f. eks. kørt Yasu eller lignende:
http://jimmitchell.org/projects/yasu/
Jeg vil gætte på at det enten er et problem med rettigheder eller Cache.