Avatar billede aero Nybegynder
17. marts 2007 - 11:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Serverkoder må ikke indeholde konstruktioner

Jeg får denne fejl:

Meddelelse om parserfejl: Serverkoder må ikke indeholde konstruktioner med <% ... %>.

Ved brug af dette:

Linje 18: <asp:Content ID="Content2" ContentPlaceHolderID="content1" Runat="Server">
Linje 19:
Linje 20:  <asp:FormView ID="Form1" runat="server" Visible="<%=Request.QueryString("page")=1 or Request.QueryString("page")=2%>">
Linje 21:
Linje 22:      <ItemTemplate>

hvorfor kan jeg ikke bruge Request.QueryString her !?
Avatar billede arne_v Ekspert
17. marts 2007 - 14:15 #1
du skal vel sætte det som:

Form1.Visible = (Request.QueryString("page")=1)

i din code behind
Avatar billede aero Nybegynder
17. marts 2007 - 16:54 #2
okay troede man kunne bruge inline tags men kan se dette virker som det skal.

læg venligst et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
17. marts 2007 - 16:58 #3
svar
Avatar billede aero Nybegynder
17. marts 2007 - 17:35 #4
Hurtigt spm.

Hvis jeg nu har en tabel kode hvor jeg ikke henter data ind men vil lave den form for visible, hvad skal jeg så have min tabel kode i !?? en label !? og så
Label1.Visible = (Request.QueryString("page")=1)

eller skal jeg sætte det i en anden ting og hvis ja, hvad evt. !?
Avatar billede aero Nybegynder
17. marts 2007 - 17:50 #5
jeg lavede bare en <div id="galleri" runat="server"> så virker det men jeg takker.