Avatar billede nemlig Professor
16. marts 2007 - 23:11 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Accepter eller gå retur (Form-action)

Hej. Det driller, så jeg håber på lidt hjælp.
I fil_1.php er der nogle input-felter, som via Form-action smides over i fil_2.php, hvor tanken er følgende:
1. Fejlkontrol på input-felterne. Hvis fejl, så vis fejl og en Tilbage-knap
2. Hvis ingen fejl, så vis input-felterne + en retur-knap og en accepter-knap
3. Hvis, der accepteres, så updater Mysql.

Jeg kan ikke finde ud af, hvordan <Form> skal anvendes og rækkefølgen -noget med if osv.
Tilbageknap kan jeg godt finde ud af - her bruger jeg javascript.
En der vil hjælpe med et eksempel. Koden til <form> må gerne være præcis, mens jeg ikke behøver deltaljer på visning af input-felter, fejlkontrol m.m. Håber det er forståeligt.
Avatar billede roenving Novice
17. marts 2007 - 01:21 #1
Du kan jo lade den første validering ske clientside med javascript (at du så også skal gøre det i dit php-script er så en helt anden tng !-)

<form ... onsubmit="return valider(this);">
Navn: <input type="text" name="navn"><br>
Postnummer: <input type="text" name="zip"><br>
<input type="submit" value="send">
</form>

-- og så skal scriptet være:

<script type="text/javascript">
function valider(f){
  if(!f.navn.value.match(/\w{4,}/)){
    alert("Du skal udfylde navn med mindst 4 ordtegn");
    f.navn.focus();
    return false;
  }
  if(!f.zip.value.match(/^\d{4}$/)){
    alert("Du skal udfylde postnummer med netop 4 cifre");
    f.zip.focus();
    return false;
  }
  return true;
}
</script>
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 12:27 #2
lad os sige din fil_1.php har en form Ala.

<form action="fil_2.php" method="POST" name="accept">
Indtast dit navn:<br>
<input type="text" name="navn"><br>
Indtast nu din email:<br>
<input type="text" name="email"></br>
<input type="submit" value="Opret" name="submit>
</form>
------------------------------------------------------
fil_2.php
------------------------------------------------------
Her skal du så have PHP til at undersøge de data vi har lagt i formen fra fil_1.php.
Det gør du først ved at sætte nogle variabler op, som henter de data.
<?
$navn = $_POST['navn'];
$email = $_POST['email'];
//Nu har vi forenklet processen ved at hente data. vi har deklereret variablerne med dataen fra formen.

//nu laver vi så en tjek på om der er fejl, F.eks, der er et felt der mangler at blive udfyldt.

//Vi bruger en if-Else sætning til det, ved at skrive et  (  !  ) foran variablens navn betyder det. "Hvis den er tom. så gør følgende"
if (!$navn) {
echo "Du skal skrive noget i Navn feltet!":
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>
}
elseif (!$email) {
echo "Du skal skrive noget i Email feltet!":
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>
}
else {
?>
Acceptere du disse data for at være dine?<br>
<form action="fil_3.php" method="POST" name="accept2">
Er dette dit navn?:<br>
<input type="text" name="navn" value="<? $navn ?>"><br>
Og er dette din email:<br>
<input type="text" name="email" value="<? $email ?>"></br>
<input type="submit" value="Jeg acceptere dette er mine data" name="submit>
</form>
<?
}
?>

Sådan her gør du det.

  -Hilsen Skriger
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 12:28 #3
Og lige hvis jeg skulle være så heldig at du ville give points :P et svar herfra- Held og lykke
Avatar billede nemlig Professor
17. marts 2007 - 12:50 #4
Roenving - tak for dine input fejlkontrol på klienten.
Skriger's svar imødekommer min efterspørgsel.
Jeg er lidt i tvivl.
Den nederste form imødekommer ikke helt mit ønske.
Du viser muligheden for at acceptere, men jeg synes der mangler muligheden for, at gå tilbage, hvis jeg nu ikke vil acceptere (altså både en accept-knap og en tilbage-knap.
Og endelig, hvis jeg vil acceptere, hvor i koden skal jeg smide "Mysql" update?? Du kan bare vise noget i stil med: "Dette er kvittering på, at du har accepteret dine data".
Håber du vil svare på dette også.
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 13:48 #5
Selføldig Nemlig. ser du. Vi bruger fil_2.php fra det gamle eksempel:

<?
$navn = $_POST['navn'];
$email = $_POST['email'];
//Nu har vi forenklet processen ved at hente data. vi har deklereret variablerne med dataen fra formen.

//nu laver vi så en tjek på om der er fejl, F.eks, der er et felt der mangler at blive udfyldt.

//Vi bruger en if-Else sætning til det, ved at skrive et  (  !  ) foran variablens navn betyder det. "Hvis den er tom. så gør følgende"
if (!$navn) {
echo "Du skal skrive noget i Navn feltet!":
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>"
}
elseif (!$email) {
echo "Du skal skrive noget i Email feltet!":
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>"
}
else {
?>
Acceptere du disse data for at være dine?<br>
<form action="fil_3.php" method="POST" name="accept2">
Er dette dit navn?:<br>
<input type="text" name="navn" value="<? $navn ?>"><br>
Og er dette din email:<br>
<input type="text" name="email" value="<? $email ?>"></br>
<input type="submit" value="Jeg acceptere dette er mine data" name="submit><br>
<FORM><INPUT TYPE="button" VALUE="Jeg acceptere ikke" onClick="history.go(-1);return true;"> </FORM>
</form>
<?
}
?>

--
Så er Tilbage knappen placeret under accept knappen.
For at vi så kan gemme i mysql kan vi bruge to metoder. jeg vil vise begge.

-----------------------------------------------
Første metode: Vise til anden fil "fil_3.php"
-Her går vi til fil_3.php hvis accept knappen bliver trykket og gemmer i mysql
-----------------------------------------------
( Vi bruger fil_2.php )
<?
$navn = $_POST['navn'];
$email = $_POST['email'];
//Nu har vi forenklet processen ved at hente data. vi har deklereret variablerne med dataen fra formen.

//nu laver vi så en tjek på om der er fejl, F.eks, der er et felt der mangler at blive udfyldt.

//Vi bruger en if-Else sætning til det, ved at skrive et  (  !  ) foran variablens navn betyder det. "Hvis den er tom. så gør følgende"
if (!$navn) {
echo "Du skal skrive noget i Navn feltet!":
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>"
}
elseif (!$email) {
echo "Du skal skrive noget i Email feltet!":
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>"
}
else {
?>
Acceptere du disse data for at være dine?<br>
<form action="fil_3.php" method="POST" name="accept2">
Er dette dit navn?:<br>
<input type="text" name="navn" value="<? $navn ?>"><br>
Og er dette din email:<br>
<input type="text" name="email" value="<? $email ?>"></br>
<input type="submit" value="Jeg acceptere dette er mine data" name="submit_accept><br>
<FORM><INPUT TYPE="button" VALUE="Jeg acceptere ikke" onClick="history.go(-1);return true;"> </FORM>
</form>
<?
}
?>

--------------------------
Når der trykkes Accept knappen, går vi til fil_3.php
Som ser sådan her ud
---------------------------

<?
//først forbinder vi til databasen
$forbind = mysql_connect('localhost', 'mysql_bruger', 'mysql_kode');
mysql_select_db($database);

$navn_accept = $_POST['navn'];
$email_accept = $_POST['email'];
$submit_accept = $_POST['submit_accept'];

//så kigger vi om felterne er tomme
if (!$navn) {
echo "Du skal skrive noget i Navn feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>"
}
elseif (!$email) {
echo "Du skal skrive noget i Email feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>"
}
elseif (!$submit_accept) {
echo "Du kommer ikke fra accept siden. vær venlig at prøve igen.!";
}
else {
//Hvis alting er iorden, gemmer vi i databasen.
mysql_query("INSERT INTO person (navn, email)
VALUES ($navn, $email)");
echo "Du blev indført i vores database. tusinde tak.!";
}
?>

-----
Har du brug for mere hjælp, så skriv du bare, hvis ikke scriptet virker, så lige giv et pift så løser vi det sammen, har ikke lige haft det oploaded så kan sagtens være nogle små fejl.

  -Skriger
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 13:53 #6
Ups kom lige i tanke om den anden ting du kunne gøre:
Her får vi simpelthen siden til at gå til sig selv hvis der trykkes accept, og derved indsætte data
------------------------------------------------------
fil_2.php

<?
//først forbinder vi til databasen
$forbind = mysql_connect('localhost', 'mysql_bruger', 'mysql_kode');
mysql_select_db($database);

$navn = $_POST['navn'];
$email = $_POST['email'];
$submit_accept = $_POST['submit_accept'];
//Nu har vi forenklet processen ved at hente data. vi har deklereret variablerne med dataen fra formen.

//nu laver vi så en tjek på om der er fejl, F.eks, der er et felt der mangler at blive udfyldt.

//Vi bruger en if-Else sætning til det, ved at skrive et  (  !  ) foran variablens navn betyder det. "Hvis den er tom. så gør følgende"
if (!$navn) {
echo "Du skal skrive noget i Navn feltet!":
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>"
}
elseif (!$email) {
echo "Du skal skrive noget i Email feltet!":
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>"
}
elseif ($submit_accept) {
//Hvis alting er iorden, gemmer vi i databasen.
mysql_query("INSERT INTO person (navn, email)
VALUES ($navn, $email)");
echo "Du blev indført i vores database. tusinde tak.!";
}
else {
?>
Acceptere du disse data for at være dine?<br>
<form action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>" method="POST" name="accept2">
Er dette dit navn?:<br>
<input type="text" name="navn" value="<? $navn ?>"><br>
Og er dette din email:<br>
<input type="text" name="email" value="<? $email ?>"></br>
<input type="submit" value="Jeg acceptere dette er mine data" name="submit_accept><br>
<FORM><INPUT TYPE="button" VALUE="Jeg acceptere ikke" onClick="history.go(-1);return true;"> </FORM>
</form>
<?
}
?>
Avatar billede nemlig Professor
17. marts 2007 - 15:10 #7
Det driller lidt. Der manglede nogle ";" flere steder. Jeg får denne fejl:

Parse error: syntax error, unexpected $end in C:\wamp\www\kalender\ret_aflaes2.php on line 42

Min kode ser sådan her ud:
<?php
//først forbinder vi til databasen
$forbind = mysql_connect('localhost', 'root', '');
mysql_select_db('mysql');

$navn = $_POST['navn'];
$email = $_POST['email'];
$submit_accept = $_POST['submit_accept'];
//Nu har vi forenklet processen ved at hente data. vi har deklereret variablerne med dataen fra formen.

//nu laver vi så en tjek på om der er fejl, F.eks, der er et felt der mangler at blive udfyldt.

//Vi bruger en if-Else sætning til det, ved at skrive et  (  !  ) foran variablens navn betyder det. "Hvis den er tom. så gør følgende"
if ($navn > '0') {
echo "Du skal skrive noget i Navn feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>";
}
elseif (!$email) {
echo "Du skal skrive noget i Email feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>";
}
elseif ($submit_accept) {
//Hvis alting er iorden, gemmer vi i databasen.
mysql_query("UPDATE tabelnavn SET
navn=$navn,
email=$email
WHERE ID = {$_SESSION['id_ret_aflaes']}"); //Id hentet fra fil1.php

echo "Du blev indført i vores database. tusinde tak.!";
}
else {
?>
Acceptere du disse data for at være dine?<br>
<form action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>" method="POST" name="accept2">
Er dette dit navn?:<br>
<input type="text" name="navn" value="<? $navn ?>"><br>
Og er dette din email:<br>
<input type="text" name="email" value="<? $email ?>"></br>
<input type="submit" value="Jeg acceptere dette er mine data" name="submit_accept><br>
<FORM><INPUT TYPE="button" VALUE="Jeg acceptere ikke" onClick="history.go(-1);return true;"> </FORM>
</form>
<? } ?>
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 15:40 #8
prøv dette :

<?php
//først forbinder vi til databasen
$forbind = mysql_connect('localhost', 'root', '');
mysql_select_db('mysql');

$navn = $_POST['navn'];
$email = $_POST['email'];
$submit_accept = $_POST['submit_accept'];
//Nu har vi forenklet processen ved at hente data. vi har deklereret variablerne med dataen fra formen.

//nu laver vi så en tjek på om der er fejl, F.eks, der er et felt der mangler at blive udfyldt.

//Vi bruger en if-Else sætning til det, ved at skrive et  (  !  ) foran variablens navn betyder det. "Hvis den er tom. så gør følgende"
if (!$navn) {
echo "Du skal skrive noget i Navn feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>";
}
elseif (!$email) {
echo "Du skal skrive noget i Email feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>";
}
elseif ($submit_accept) {
//Hvis alting er iorden, gemmer vi i databasen.
mysql_query("UPDATE tabelnavn SET navn=$navn, email=$email WHERE ID = {$_SESSION['id_ret_aflaes']}"); //Id hentet fra fil1.php

echo "Du blev indført i vores database. tusinde tak.!";
}
else {
echo "Acceptere du disse data for at være dine?<br>
<form action='<?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>' method='POST' name='accept2'>
Er dette dit navn?:<br>
<input type='text' name='navn' value='<? $navn ?>'><br>
Og er dette din email:<br>
<input type='text' name='email' value='<? $email ?>'></br>
<input type='submit' value='Jeg acceptere dette er mine data' name='submit_accept><br>
</form>";
<form> <INPUT TYPE='button' VALUE='Jeg acceptere ikke' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>
}
?>
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 15:48 #9
SÅ NEMLIG.
Uploadede den lige, og har rettet alle fejl nu:
-Husk at ændre <form action=""> til det din fil hedder, altså FX fil_2.php ( samme fil som scriptet ligger i )
----------------------------------------------
<?php
//først forbinder vi til databasen
$forbind = mysql_connect('localhost', 'root', '');
mysql_select_db('mysql');

$navn = $_POST['navn'];
$email = $_POST['email'];
$submit_accept = $_POST['submit_accept'];
//Nu har vi forenklet processen ved at hente data. vi har deklereret variablerne med dataen fra formen.

//nu laver vi så en tjek på om der er fejl, F.eks, der er et felt der mangler at blive udfyldt.

//Vi bruger en if-Else sætning til det, ved at skrive et  (  !  ) foran variablens navn betyder det. "Hvis den er tom. så gør følgende"
if (!$navn) {
echo "Du skal skrive noget i Navn feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>";
}
elseif (!$email) {
echo "Du skal skrive noget i Email feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>";
}
elseif ($submit_accept) {
//Hvis alting er iorden, gemmer vi i databasen.
mysql_query("UPDATE tabelnavn SET navn=$navn, email=$email WHERE ID = {$_SESSION['id_ret_aflaes']}"); //Id hentet fra fil1.php

echo "Du blev indført i vores database. tusinde tak.!";
}
else {
echo "Acceptere du disse data for at være dine?<br>
<form action='fil_2.php' method='POST' name='accept2'>
Er dette dit navn?:<br>
<input type='text' name='navn' value='<? $navn ?>'><br>
Og er dette din email:<br>
<input type='text' name='email' value='<? $email ?>'></br>
<input type='submit' value='Jeg acceptere dette er mine data' name='submit_accept><br>
</form>";
echo "<form> <INPUT TYPE='button' VALUE='Jeg acceptere ikke' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>";
}
?>
Avatar billede nemlig Professor
17. marts 2007 - 16:47 #10
Først og fremmest tak for dit arbejde.
Det fungerer ikke helt, men næsten.
1. Fejlkontrollen virker.
2. Når jeg så bliver mødt med "accepterer du disse data.....", så står de 2 indtastede data ($navn og $email) i input-felterne, men omkranset af "<? **** ?>"
3. "Accepter ikke" knappen vises ikke.
Avatar billede nemlig Professor
17. marts 2007 - 16:49 #11
og lidt mere:
4. Når jeg så accepterer, bliver jeg mødt med fejltjekket, nemlig "Du skal skrive noget i Navn feltet!
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 16:50 #12
Ups, fejl fra min side: here you go.
---------------------------------------
<?php
//først forbinder vi til databasen
$forbind = mysql_connect('localhost', 'root', '');
mysql_select_db('mysql');

$navn = $_POST['navn'];
$email = $_POST['email'];
$submit_accept = $_POST['submit_accept'];
//Nu har vi forenklet processen ved at hente data. vi har deklereret variablerne med dataen fra formen.

//nu laver vi så en tjek på om der er fejl, F.eks, der er et felt der mangler at blive udfyldt.

//Vi bruger en if-Else sætning til det, ved at skrive et  (  !  ) foran variablens navn betyder det. "Hvis den er tom. så gør følgende"
if (!$navn) {
echo "Du skal skrive noget i Navn feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>";
}
elseif (!$email) {
echo "Du skal skrive noget i Email feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>";
}
elseif ($submit_accept) {
//Hvis alting er iorden, gemmer vi i databasen.
mysql_query("UPDATE tabelnavn SET navn=$navn, email=$email WHERE ID = {$_SESSION['id_ret_aflaes']}"); //Id hentet fra fil1.php

echo "Du blev indført i vores database. tusinde tak.!";
}
else {
echo "Acceptere du disse data for at være dine?<br>
<form action='fil_2.php' method='POST' name='accept2'>
Er dette dit navn?:<br>
<input type='text' name='navn' value=$navn><br>
Og er dette din email:<br>
<input type='text' name='email' value=$email></br>
<input type='submit' value='Jeg acceptere dette er mine data' name='submit_accept><br>
<INPUT TYPE='button' VALUE='Jeg acceptere ikke' onClick='history.go(-1);return true;'>
</form>";
<form>
}
?>
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 16:51 #13
Den sidste <form> der er på 3 linje fra nederst fjernes lige :D  altså den lige under </form>";
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 16:53 #14
Og lige en respons fra det med navnet, fixer lige... PRøv nu

<?php
//først forbinder vi til databasen
$forbind = mysql_connect('localhost', 'root', '');
mysql_select_db('mysql');

$navn = $_POST['navn'];
$email = $_POST['email'];
$submit_accept = $_POST['submit_accept'];
//Nu har vi forenklet processen ved at hente data. vi har deklereret variablerne med dataen fra formen.

//nu laver vi så en tjek på om der er fejl, F.eks, der er et felt der mangler at blive udfyldt.

//Vi bruger en if-Else sætning til det, ved at skrive et  (  !  ) foran variablens navn betyder det. "Hvis den er tom. så gør følgende"
if (!$navn) {
echo "Du skal skrive noget i Navn feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>";
}
elseif (!$email) {
echo "Du skal skrive noget i Email feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>";
}
elseif ($submit_accept) {
//Hvis alting er iorden, gemmer vi i databasen.
mysql_query("UPDATE tabelnavn SET navn=$navn, email=$email WHERE ID = {$_SESSION['id_ret_aflaes']}"); //Id hentet fra fil1.php

echo "Du blev indført i vores database. tusinde tak.!";
}
else {
echo "Acceptere du disse data for at være dine?<br>
<form action='fil_2.php' method='POST' name='accept2'>
Er dette dit navn?:<br>
<input type='text' name='navn2' value=$navn><br>
Og er dette din email:<br>
<input type='text' name='email2' value=$email></br>
<input type='submit' value='Jeg acceptere dette er mine data' name='submit_accept><br>
<INPUT TYPE='button' VALUE='Jeg acceptere ikke' onClick='history.go(-1);return true;'>
</form>";
<form>
}
?>
Avatar billede nemlig Professor
17. marts 2007 - 17:03 #15
Ift. sidste tilbagemelding, er det alene indholdet i input, der nu funger.
Jeg mangler stadig "accepter ikke" knappen og når jeg accepterer, går den til fejlkontrol.
Fil2.php bliver jo indlæst igen, hvorfor fejlkontrollen starter forfra. Og nu er indholdet fra $_POST['navn'] vel tomt, hvorfor det giver fejl?
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 17:15 #16
prøv igen sådan her, nu fylder vi dem simpelthen op igen :)

<?php
//først forbinder vi til databasen
$forbind = mysql_connect('localhost', 'root', '');
mysql_select_db('mysql');

$navn = $_POST['navn'];
$email = $_POST['email'];
$submit_accept = $_POST['submit_accept'];
//Nu har vi forenklet processen ved at hente data. vi har deklereret variablerne med dataen fra formen.

//nu laver vi så en tjek på om der er fejl, F.eks, der er et felt der mangler at blive udfyldt.

//Vi bruger en if-Else sætning til det, ved at skrive et  (  !  ) foran variablens navn betyder det. "Hvis den er tom. så gør følgende"
if (!$navn) {
echo "Du skal skrive noget i Navn feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>";
}
elseif (!$email) {
echo "Du skal skrive noget i Email feltet!";
echo "<FORM><INPUT TYPE='button' VALUE='Tilbage' onClick='history.go(-1);return true;'> </FORM>";
}
elseif ($submit_accept) {
//Hvis alting er iorden, gemmer vi i databasen.
mysql_query("UPDATE tabelnavn SET navn=$navn, email=$email WHERE ID = {$_SESSION['id_ret_aflaes']}"); //Id hentet fra fil1.php

echo "Du blev indført i vores database. tusinde tak.!";
}
else {
echo "Acceptere du disse data for at være dine?<br>
<form action='fil_2.php' method='POST' name='accept2'>
Er dette dit navn?:<br>
<input type='text' name='navn' value=$navn><br>
Og er dette din email:<br>
<input type='text' name='email' value=$email></br>
<input type='submit' value='Jeg acceptere dette er mine data' name='submit_accept><br>
<INPUT TYPE='button' VALUE='Jeg acceptere ikke' onClick='history.go(-1);return true;'>
</form>";
<form>
}
?>
Avatar billede nemlig Professor
17. marts 2007 - 17:30 #17
Jeg kommer ikke længere til fejlkontrollen, men jeg får fortsat ikke knappen "accepter ikke".
Når jeg trykker på "Jeg accepterer..."knappen, så sker der heller ingen ting.
Avatar billede skriger Nybegynder
17. marts 2007 - 17:39 #18
Hør nemlig, gider du tilføje mig på MSN-Messenger, Darkstormarkai@hotmail.com, det ville være meget lettere at hjælpe dig der. og kan se dette ikke er det eneste problem du har :)
  -Skriger