Avatar billede dark-angel Nybegynder
15. marts 2007 - 22:06 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Ønskes banner til hjemmeside

Hej,
Jeg er igang med at lave en hjemmeside til en hudpleje klinik, og jeg sidder lige og mangler et logo og er desværrer ikke nogen haj til at lave logo'er, derfor håber jeg at der er nogle der vil hjælpe.. :)

Billedet www.krybdyr.net/m/clematis_dr_ruppel.jpg må meget gerne indgå i logoet, evt som baggrund..

farven på logo'et skal være over i det (lys)  blålige..  størrelsen på logoet skal være 659 x 200 pixel..

Klinikken hedder Clematis hudpleje..

håber der er nogle der gidder hjælpe...
Avatar billede dark-angel Nybegynder
15. marts 2007 - 22:27 #1
glemte lige at skrive at det er ulønnet..
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. marts 2007 - 08:27 #2
Jeg er muligvis interesseret, men det er et banner ikke og ikke kun et logo?
Men et banner hvor der indgår et logo?

Har du en hjemmeside, hvor man kan se stilen?
Avatar billede bill20 Nybegynder
16. marts 2007 - 10:31 #3
Avatar billede viggosmor Nybegynder
16. marts 2007 - 19:55 #4
Her er så mit bud......
Vidste jo ikke, hvilken stil du kan lide, men har fosøgt, at gøre det så stilrent som muligt, idet, der er hudpleje....

Jeg tager imod forslag til ændringer ;)

http://www.mopsviggo.dk/images/clematis1.jpg
Avatar billede dark-angel Nybegynder
17. marts 2007 - 08:40 #5
nej hjemmesiden er ikke aktiveret endnu, og har ikke rigtig lavet selve siden enndu, den laver jeg efter banneret...
Avatar billede dark-angel Nybegynder
17. marts 2007 - 08:58 #6
bill20 - det banner du har lavet er ikke lige hvad jeg leder efter, skriften er for stor

viggosmor - ser godt ud, men prøv at flyt teksten lidt til højre og en lille smugle op..

jeg sad selv og prøvede at lave et logo, det har godt nok ikke de mål som det skal have, men i kan jo lige se det, det er noget i den stil jeg godt kan lide.. men skal have flere forskellige logo'er da ejeren af klinikken selv vil vælge det bedste logo ud..

skal lige siges at jeg aldrig blev helt færdig..

www.krybdyr.net/m/logo.jpg

hvis i skal bruge billeder til banneret så er der ret mange gode gratis billeder til brug på  http://www.sxc.hu/
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. marts 2007 - 09:32 #7
Jeg er i fuld gang med at lave det om, og jeg laver nogen forskellige forslag....men det første erlige straks på trapperne....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. marts 2007 - 09:57 #8
Her er så mit andet bud....

http://www.mopsviggo.dk/images/clematis3.jpg

Har gjort skriften større, og tilføjet en kvinde...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. marts 2007 - 10:44 #9
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. marts 2007 - 11:15 #10
Avatar billede dark-angel Nybegynder
17. marts 2007 - 12:30 #11
ja nu begynder det at ligne noget.. :)

men prøv lige at lav det over i det lidt mere "metal" blålige lidt som på det logo jeg fik begyndt på..  men ser ellers rigtig godt ud..

kan rigtig godt lide at der hvor der står Clematis er samme farve som den blomst og så hudpleje har en anden farve... :)
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. marts 2007 - 12:53 #12
Er det dette du bedst kan lide?
Har brugt gradient tool, jeg ved ikke om det er metal agtigt?

http://mopsviggo.dk/images/clematis7.jpg
Avatar billede dark-angel Nybegynder
17. marts 2007 - 23:02 #13
ved ik om det er det jeg bedst kan li, men det jeg godt kan lide fra det enklte billede er det med skriften.. kan du prøve at lave farven lidt over i det logo jeg havde påbegyndt?
Avatar billede dark-angel Nybegynder
17. marts 2007 - 23:03 #14
men syns næsten at den blomst jeg bad dig om at indsætte fylder lidt for meget på billedet, eller er det bare mig ?
Avatar billede dark-angel Nybegynder
17. marts 2007 - 23:04 #15
men kan os rigtig godt li http://mopsviggo.dk/images/clematis5.jpg
Avatar billede viggosmor Nybegynder
18. marts 2007 - 00:08 #16
oki, ser på det imorgen :)
Avatar billede viggosmor Nybegynder
18. marts 2007 - 10:48 #17
http://mopsviggo.dk/images/clematis3.jpg

Så har jeg ændret farven, på banneret og lavet blomsten mindre....
Avatar billede dark-angel Nybegynder
18. marts 2007 - 11:36 #18
ser ret godt ud.. :)
tror bestemt der er noget de kan bruge her..
Avatar billede viggosmor Nybegynder
18. marts 2007 - 16:13 #19
det er jeg da glad for, ellers må du sige til.... ;)
Avatar billede dark-angel Nybegynder
19. marts 2007 - 15:54 #20
ja de blev rigtig glade, de valgte http://mopsviggo.dk/images/clematis7.jpg
Avatar billede dark-angel Nybegynder
19. marts 2007 - 15:55 #21
ehh... skulle have været http://mopsviggo.dk/images/clematis5.jpg
Avatar billede viggosmor Nybegynder
19. marts 2007 - 21:40 #22
Super....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
24. marts 2007 - 18:13 #23
Ikke for at være emsig, men hvis de har accepteret det ene design, skal du så ikke give mig nogen point?
Jeg ved ikke så meget om det point system, men mener da at man lukker en tråd ved at give point, eller?
Har brugt en del tid på det,så det ville da være mest fair eller?
Avatar billede dark-angel Nybegynder
25. marts 2007 - 10:42 #24
ehh.. har da givet dig dine point.. og jo man afslutter tråden med at give point.. ved svar nr 4 kan du se til venstre for svaret at jeg har accepteret det... og har afvist svar nr 3
Avatar billede dark-angel Nybegynder
25. marts 2007 - 10:43 #25
af hvad jeg kan se så kan man os kun sende kommentare nu, før kunne man sende svar.. og det kan du ik mere da jeg har accepteret et svar..
Avatar billede viggosmor Nybegynder
25. marts 2007 - 12:32 #26
Ups sorry det havde jeg ikke set.....

Jeg takker....
Avatar billede dark-angel Nybegynder
25. marts 2007 - 18:41 #27
hehe går nok.. ;)