Avatar billede uneerup Nybegynder
13. marts 2007 - 11:07 Der er 6 kommentarer

testserver opsætning??

Hej Eksperter,

jeg har en række sites som jeg gerne vil kunne arbejde på lokalt.

Jeg har så en alm pc med win xp pro installeret. Og på denne har jeg installeret iis. Jeg ville så gerne kunne give min kunde et link så han kan se de evt. rettelser som jeg måtte have lavet for ham. Det havde jeg tænkt skulle se således ud "kunde.mitdomin.dk" jeg har et cms system så det med at lave en undermapper på mit domain dur ikke. det skal være et subdomain.

Kan dette evt. lade sig gøre?

/Uneerup
Avatar billede uneerup Nybegynder
13. marts 2007 - 11:08 #1
PS: er jeg nød til at købe en server edition i stede`?
Avatar billede leif Seniormester
13. marts 2007 - 11:09 #2
Ja
Avatar billede leif Seniormester
13. marts 2007 - 11:10 #3
Hm :-)

Ja, til at det kan lade sig gøre.

Nej, til om du skal købe Server Edition
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2007 - 18:57 #4
http://www.microsoft.com/windowsxp/evaluation/features/iis.mspx
"IIS 5.1 for Windows XP Professional is designed for users developing a Web service for home or for office use.
It can service only 10 simultaneous client connections, only one Web site, and it does not have all the features of the server versions."

:-)
Avatar billede leif Seniormester
13. marts 2007 - 23:18 #5
Mente bare at jeg har haft flere sites på en IIS på XP !
Avatar billede uneerup Nybegynder
14. marts 2007 - 21:03 #6
tpo, smid et svar, det var vist det jeg søgte, har dog fået adgang til en 2003 server jeg kan bruge nu.