Avatar billede slagter-lars Nybegynder
12. marts 2007 - 18:10 Der er 11 kommentarer

pc til tv

Hvad skal man bruge for at kunne se film fra sin pc på tv`et?
Avatar billede screem_brille Novice
12. marts 2007 - 18:23 #1
er grafikort med TV out, og et kabel omellem tv og grafikort, hvilket kabel der vil være bedst kommer an på hvad ens tv har af indgange.
Avatar billede c-holst Novice
12. marts 2007 - 20:12 #2
og vi vil gerne vide hvilket grafikkort/tv du har for at give dig den optimale hjælp.
Avatar billede slagter-lars Nybegynder
13. marts 2007 - 16:32 #3
NVIDIA geforce fx5500 og et Thomson tv
Avatar billede kryo Nybegynder
13. marts 2007 - 18:36 #4
Hvis der er vga indgang, er det helt klart det letteste. Jeg har et sony bravia på hvilket jeg ser film via computeren. Tv´et fungerer bare som en ekstra monitor og billedet er rigtig skarpt.

- Jesper
Avatar billede kryo Nybegynder
13. marts 2007 - 19:24 #5
Hvis der er DVI indgsng, kan du også bruge dét.
Man kan godt få VGA til DVI kabler.
Avatar billede screem_brille Novice
13. marts 2007 - 19:29 #6
find lige ET vga til DVI kabel (bare et), den anden vej er vi enige (altså fra DVI til VGA), men for at gå fra VGA til DVI kræves der en boks der kan digitalisere signalet.
Avatar billede kryo Nybegynder
13. marts 2007 - 19:45 #7
Min kammerat har kun vga i sin bærbare og DVI i sit fjernsyn.
Han købte kablet i computer city for 400 kr efter råd fra en ekspedient der fortalte ham at det var et VGA til DVI kabel.
Så tager ekspedienten måske fejl, men det var hvad han fik at vide. Og der er også billede på tv´et nu :o)
Avatar billede kryo Nybegynder
13. marts 2007 - 19:48 #8
tror du mener HDMI :)
Avatar billede screem_brille Novice
13. marts 2007 - 19:57 #9
nej jeg mener ikke HDMI ;) (jeg mener præcis det jeg skrev ;), og jeg har styr på de forskellige standarder og stik.
Avatar billede kryo Nybegynder
13. marts 2007 - 21:27 #10
okay...mærkeligt at det så passer i DVI indgangen :)
Avatar billede c-holst Novice
23. maj 2007 - 22:12 #11
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.