Avatar billede ilflue Nybegynder
10. marts 2007 - 11:48 Der er 1 kommentar

Modtag fejlbesked fra IIS 7 i Vista

Hej.
Jeg har som mange andr, kørt med IIS 6 i et par år.
Det har virket fint, men den nye IIS 7 i Vista, synes ikke at ville samarbejde så godt som den ældre IIS.

Jeg har været inde i indstillinger, i Debug og slået næsten alt til, der har at gøre med fejl, og fejl beskeder. Men lige meget hvad jeg slår til i IIS 7, så nægter den at sende (HTTP 500 Internal Server Error) beskeder. Det er som om den slet ikke reagere på de ændringer man fortager.

Nogen der ved hvordan jeg kan komme til at modtage fejl beskeder..???
Avatar billede cult Nybegynder
16. marts 2007 - 14:11 #1
IIS7 sender ikke fejlbeskederne som standard. I IIS Manager skal du under ASP --> Debugging Properties --> Send Errors to Browser = true.

Hvis du allerede har sat den, så ved jeg det ikke... det virker fint her, faktisk rigtig gode og detaljerede fejlbeskeder.