Avatar billede dantrold Nybegynder
10. marts 2007 - 06:16 Der er 5 kommentarer

sætte Request('mode') ind

Hej.

jeg har dette code til min menu.
menuen er lavet i XaraMEnumaker

//©Xara Ltd
if(typeof(loc)=="undefined"||loc==""){var loc="";if(document.body&&document.body.innerHTML){var tt=document.body.innerHTML;var ml=tt.match(/["']([^'"]*)camden.js["']/i);if(ml && ml.length > 1) loc=ml[1];}}

var bd=0
document.write("<style type=\"text/css\">");
document.write("\n<!--\n");
document.write(".camden_menu {z-index:999;border-color:#000000;border-style:solid;border-width:"+bd+"px 0px "+bd+"px 0px;background-color:#9ab6ba;position:absolute;left:0px;top:0px;visibility:hidden;}");
document.write(".camden_plain, a.camden_plain:link, a.camden_plain:visited{text-align:left;background-color:#9ab6ba;color:#ffffff;text-decoration:none;border-color:#000000;border-style:solid;border-width:0px "+bd+"px 0px "+bd+"px;padding:1px 0px 1px 0px;cursor:hand;display:block;font-size:8pt;font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;}");
document.write("a.camden_plain:hover, a.camden_plain:active{background-color:#8ba7ab;color:#000000;text-decoration:none;border-color:#000000;border-style:solid;border-width:0px "+bd+"px 0px "+bd+"px;padding:1px 0px 1px 0px;cursor:hand;display:block;font-size:8pt;font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;}");
document.write("\n-->\n");
document.write("</style>");

var fc=0x000000;
var bc=0x8ba7ab;
if(typeof(frames)=="undefined"){var frames=0;}

startMainMenu("",0,0,2,0,0)
mainMenuItem("camden_b1",".gif",13,34,loc+"../","","HOME",2,2,"camden_plain");
mainMenuItem("camden_b2",".gif",13,97,loc+"../Home/","","LIVING ROOM DREAMS",2,2,"camden_plain");
mainMenuItem("camden_b3",".gif",13,79,loc+"../Home/","","KITCHEN DREAMS",2,2,"camden_plain");
mainMenuItem("camden_b4",".gif",13,85,loc+"../Home/","","BEDROOM DREAMS",2,2,"camden_plain");
mainMenuItem("camden_b5",".gif",13,90,loc+"../Home/","","BATHROOM DREAMS",2,2,"camden_plain");
mainMenuItem("camden_b6",".gif",13,73,loc+"../Home/","","DINING DREAMS",2,2,"camden_plain");
mainMenuItem("camden_b7",".gif",13,74,loc+"../Home/","","OFFICE DREAMS",2,2,"camden_plain");
mainMenuItem("camden_b8",".gif",13,112,loc+"../Home/","","DRESSING ROOM DREAMS",2,2,"camden_plain");
mainMenuItem("camden_b9",".gif",13,67,loc+"../Home/","","ACCESSORIES",2,2,"camden_plain");
mainMenuItem("camden_b10",".gif",13,48,loc+"../kontakt/","","CONTACT",2,2,"camden_plain");
endMainMenu("",0,0);

loc="";

så er mit spørgsmål, hvordan sætter jeg en Request(mode) ind i menuen eks. her
mainMenuItem("camden_b2",".gif",13,97,loc+"../Home/& request('mode')&","","LIVING ROOM DREAMS",2,2,"camden_plain");

Dette eks virker ikke.
hvordan skal Request("mode") sættes ind så det virker.
nogen der kan hjælpe
Avatar billede roenving Novice
10. marts 2007 - 14:46 #1
Hvad bruger du, asp ?-)
Avatar billede dantrold Nybegynder
10. marts 2007 - 19:47 #2
ja jeg bruger asp.

Men denne kode ligger i en js fil
Avatar billede roenving Novice
10. marts 2007 - 23:11 #3
Ja, men hvis du skal skrive noget i den, skal du jo bruge asp, for ellers bliver den jo ikke fortolket, og så kan du ikke sætte noget i den dynamisk ...

-- og der er intet til hinder for, at du serverer en asp-fil til et script (husk bare at sætte content-type til text/javascript, når den sendes fra serveren !-)
Avatar billede dantrold Nybegynder
11. marts 2007 - 19:42 #4
ok.

Smid et svar, så du kan få point.
Avatar billede roenving Novice
12. marts 2007 - 00:44 #5
Oki '-)