Avatar billede maniactor Nybegynder
09. marts 2007 - 17:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til PHP udvikling

Hejsa

Jeg er i den situation, at jeg godt kunne bruge noget hjælp til en side jeg er ved at udvikle. Siden er udvilket, men mangler nogle opdateringer.
Det drejer sig om en side der omhandler scootere, derunder træf-gallerier og kalender, guides til div. ting og sager, artikler mm.

Det der skal udvikles er ting som:
- Brugersystem (gerne med admin system, med rang)
- Kommentarsystem til guides, artikler osv.
- Eventuelt anti-spam værktøj med tiden.

Siden er skrevet med brug af:
PHP
MySql
CSS
HTML

Derudover kan det være der kommer lidt grafik på tale, men dette er ingen nødvendighed overhovedet.

Om siden kan nævnes:
Vi har på de første fire måneder haft over 10.000 besøgende! (Unikke).
I øjeblikket har vi omkring 80 besøgende i døgnet (unikke, men dette bliver nok højere når sæsonen starter).

OBS! Dette er ikke et job, det er frivillig deltagelse i vores community. Det kan dog godt snakkes om en bonus, men det er ikke det helt vilde.
En interesse for scootere og knallerter er nok en fordel.

Er det noget du har lyst til at deltage i, så skriv her, så kan vi snakke lidt mere om det.

Mvh Dennis.
Avatar billede icaps Nybegynder
10. marts 2007 - 18:40 #1
Hej skriv til mig på shan@sidh.com så kan det være vi kan finde ud af noget!
Avatar billede maniactor Nybegynder
18. august 2010 - 16:52 #2
Undskylder denne tråd endnu ikke er blevet lukket, da den for længst er uddateret.