Avatar billede neoman Novice
09. marts 2007 - 16:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg trigge postback fra js i pop-up

Jeg har en side hvor jeg vha javascript kalder en pop-up kalnder (en aspx side).

Den fylder fint en ny dato in i mit felt - men jeg ønsker at kunne trigge en postback på siden, idet der skal laves lidt efterbehandling af datoen. Jeg kan ikke helt gennemskue hvordan jeg kan gøre det.

Det script som eksekveres i pop-up'en er :

    Protected Sub Calendar1_SelectionChanged(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Calendar1.SelectionChanged
        '      MsgBox(Calendar1.SelectedDate.ToString("MM/dd/yyyy"))
        Dim strScript As String = "<script>window.opener.document.forms(0)." + control5.Value + ".value = '"
        strScript += Calendar1.SelectedDate.ToString("ddd dd/MM/yyyy")
        strScript += "'; __doPostBack('Page','PageLoad','55');self.close();"
        strScript += "</" + "script>"
        ClientScript.RegisterClientScriptBlock(Me.GetType(), "anything", strScript)
    End Sub

hvor control5.value indeholder navnet på den textbox hvor datoen skal ifyldes.

Hele linjen med "dopostback" ...er et af mine forsøg på at trigge postback på den oprindelige side, efter at den nye dato er sat ind.
Nogen som har en idé ? Jeg har naturligvis prøvet med navnet på min textbox, men intet synes at hjælpe.
Avatar billede a1a1 Novice
09. marts 2007 - 17:09 #1
i dit script, prøv:
window.opener.document.forms[0].submit();
Avatar billede neoman Novice
09. marts 2007 - 17:23 #2
YOU ROCK !!! det fungerer sku ! :) læg et svar og få de sølle points :-)
Avatar billede neoman Novice
13. marts 2007 - 20:06 #3
Ah well - så lukker jeg spgsmlt selv - tak for hjælpen anyway
Avatar billede a1a1 Novice
14. marts 2007 - 15:14 #4
det er bare 10-4 ;o)