Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
09. marts 2007 - 15:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

iPhone spørgsmål

Hejsa,

Jeg har tænkt mig at købe en iPhone når den kommer ud, men kan nok ikke vente på at den kommer ud i Danmark til efteråret... =D

Derfor har jeg tænkt mig at købe en fra USA når den kommer ud i juni/juli derovre.

Så jeg har nogle spørgsmål.

Vil den kunne køre på det Danske telenet (den understøtter GSM 850, 900, 1800, 1900).

Og når den kommer ud i Danmark (og er oversat til dansk), vil det så være muligt at opdatere softwaren (som man kan på iPod), og derved skifte sproget til dansk?

Mvh.
Elias
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. marts 2007 - 18:08 #1
Jeg synes dine spørgsmål er uretfærdige.
-ingen ved det jo endnu, da den ikke engang er udkommet i US.

Luk dit underlige spørgsmål igen.

Jeg bliver skuffet hvis du får nogle svar (som vil være gætterier)
-og endnu mere skuffet hvis du hopper på den.

Køb din iPhone, når den kommer til DK, så du altid kan bytte en mandagsmodel med en ny dansk maskine . . .
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
11. marts 2007 - 20:07 #2
Ja, ved godt at den ikke er udkommet endnu, men kunne godt være der var nogen der havde fået noget afvide..

Lukker igen..
Avatar billede mikze Nybegynder
29. marts 2008 - 18:28 #3
Alt det du spørger om er muligt. Du kan købe den fra USA, og du kan godt køre med den på det danske telenet. Du kan også (allerede nu) få den nærmest 100% oversat til Dansk!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
29. marts 2008 - 19:38 #4
mkize>
læg lige mærke til at det er et år siden klumpen (læs; sorensen_123) har oprettet spm

Så ja. Det kan man allerede . . .
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
29. marts 2008 - 19:41 #5
Utroligt at man overhovedet kan finde så gamle spørgsmål :o)