Avatar billede cyrus_virus Nybegynder
28. maj 2001 - 21:12 Der er 5 kommentarer

windows 98

hej kan jeg lægge w-98 under w2000 for jeg har w2000
men kunne godt tænke mig 98 også
hvis ja hvordan
helst uden at formatere

-{cyrus_virus}-
Avatar billede hotpop Novice
28. maj 2001 - 21:49 #2
nej. kun hvis du har win98 installeret først og derefter installerer win2000. hvis du installerer win98 mens du har win2000, får du ikke multiboot + win2000´s bootsektor bliver overskrevet.
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
28. maj 2001 - 21:51 #3
Ja, i principet kan du godt!

Det man gør er at installere Windows 98 først, på en partion, og bagefter Win2000 på en anden partion (fx. c: og d:)

Men så er dit problem at du ikke ønsker at formatere noget.
Prøv at installere win98 og re-installere så win2000, så kan det være at den finder ud af det selv! Det gjorde den med mig.

PS.: Jeg oplevede dog mange problemer, så som papirkurven etc. Så giv det en ekstra tanke igen.

Og lige til sidst, jeg syndes faktisk at win2000 ikke er så meget bedre end win98. Det bare det med de flotte effekter!!
Avatar billede cyrus_virus Nybegynder
28. maj 2001 - 21:56 #4
easy-> problemet med 98 er bare det kan ikke finde ud af det med mit netværkskort
jeg har prøvet 2 gange nu det kan finde alt andet
bare ikke mit netværkskort:-(
Avatar billede hotpop Novice
28. maj 2001 - 22:02 #5
easysoft> der er et lille problem med dit svar: man kan ikke reinstallere win2000 for den eksisterende installation bliver slettet...