Avatar billede mitzie Nybegynder
08. marts 2007 - 08:45 Der er 3 kommentarer

Hvad syntes i om min hjemmeside?

Hej EKSPERTER

Har i ikke lyst til og gi´ mig noget feedback på min hjemmeside, som jeg netop er færdig med?

KLIK HER:
http://www.mitzie.hotserv.dk

Venlig hilsen
Mitzie
Avatar billede hejmanden Nybegynder
08. marts 2007 - 09:17 #1
på den måde som du har sat galleriet op synes jeg at du skal lave det i flash, så det er mere dynamisk :) Tror det vil give det sidste liv på din side.
Avatar billede boxer Nybegynder
08. marts 2007 - 09:29 #2
Flot side. Nem at manøvrere på.
Den fungerer perfekt i Firefox, men i IE kommer der en vandret scrollbar i bunden af galleriet.
Den kan du fjerne ved at mindske din width med ca. 10 px.

Vedr. din kontaktside, bør du spambeskytte din emailadr. så den ikke bliver fundet
at diverse spambotter.
Det kan du gøre ved at bruge en formular, eller blot ved at benytte værktøjet fra dette link:
http://www.html.dk/artikler/00041/
Værktøjet findes helt nede i bunden, men det kan være fornuftigt at læse det hele.
Avatar billede boxer Nybegynder
08. marts 2007 - 09:31 #3
"Den kan du fjerne ved at mindske din width med ca. 10 px."
Her mener jeg selvfølgelig width i den ramme hvor de små billeder findes :o)