Avatar billede vibydk Nybegynder
07. marts 2007 - 11:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ATI Radeon X1650

Har ovennævnte grafikkort, vil så gerne høre hvis nu jeg gerne vil overføre billedet fra computerens til tv`et hvilket kabel
skal jeg så have fat i.

Venligst Kim
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2007 - 11:47 #2
kommer an på dit tv, men det mest normale er enten composit kabel (det med det lille runde gule stik), eller S-video kabel (ligner stikket på et ældre PS2 mus/tastatur)
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2007 - 11:48 #3
peet-49 ret lige teksten på varen til s-video ;) (og ikke S-VHS)
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2007 - 11:49 #4
og S er ikke super, men seperate ;)
Avatar billede peet-49 Novice
07. marts 2007 - 12:15 #5
Hej SB-> Det er ellers originalteksten fra leverandøren.
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2007 - 12:28 #6
peet-49 det gør det ikke mere korrekt ;) (S-VHS er en videomaskine standard), og der kan ordet super benyttes ((pga den højere båndbredde), men på kablet nej, S står her for seperate da chrominans og luminans signalerne er separeret i hver sine kabler.
Avatar billede vibydk Nybegynder
07. marts 2007 - 12:35 #7
Takker for alle svar og har nu fået kabelet sat i, men nu opstår der så det lille problem, at jeg kan se windows baggrundsbilled på tv`et, men ikke mere, øv

Mvh. Kim
Avatar billede ebusiness Nybegynder
07. marts 2007 - 13:58 #8
Det er fordi Windows vælger at køre med udvidet desktop, således at du kan have forskellige ting på de to skærme, frem for at vise det samme på begge. Jeg ved faktisk ikke om der er nogen let løsning på problemet, men hvis du skifter driver til en Omegadriver så tager det nogle få klik med musen at sætte det op som du vil have det. http://www.omegadrivers.net/