Avatar billede fun22 Nybegynder
05. marts 2007 - 17:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af CMS

Hej

JEg har siddet og nørklet med et CMS system, og vil gerne have lidt inputs på det nu.

Hvad er godt og hvad er skidt, og er der noget der ikke virker?

http://sw.jtpdevelopment.dk/
http://sw.jtpdevelopment.dk/admin

Admin login:
test

Mvh
Jesper
Avatar billede fun22 Nybegynder
05. marts 2007 - 17:28 #1
Og hjælpen virker ikke det ved jeg godt.. :)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. marts 2007 - 17:54 #2
Umiddelbart ser din backend anske fin ud.

Admin delen virker brugervenligt samt et ganske fint interface.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. marts 2007 - 17:57 #3
Jeg kan ikke se hvad der skal ske når man klikker på "indstillinger"

Jeg kan ikke se hvordan jeg skaber en ny webside (hvilken editor anvendes her?).

Hvorfro kan jeg kun lve et nyt forum under "menu" burde jeg ikke kunne lave menupunkter her?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. marts 2007 - 17:59 #4
ok fandt ud af at lave en ny side.

jeg synes der mangler en del features som du stadig mangler at lave moduler til.

Jeg synes det er flot arbejde, CMS delen er dog en del Joomla / Mambo inspireret men nu er arbejdet jo heller ikke færdigt.

Jeg glæder mig til atr se det færdige arbejde.

PS! Hvilek moduler features regner du med at lave til systemet?

mvh
mads
Avatar billede fun22 Nybegynder
05. marts 2007 - 18:51 #5
Tak for feedbacken...

Jeg regner med måske at lave et shop modul til den også...

Hvad mener du med du ikke kan se hvad der skal ske når man klikker på "indstillinger"?

Og forum under menu?? Den forstår jeg heller ikke lige..
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. marts 2007 - 20:55 #6
Eller kan du se om ikke du kan installere VirtueMart til systemet.

Når jeg klikker på "menu" skal jeg så ikke kunne lave en ny menu og derefter knytte en side til menupunktet?

Når jeg klikker på "indstillinger" skal jeg taste brugernavn og password ind en gang til.

mvh
Mads
Avatar billede fun22 Nybegynder
06. marts 2007 - 17:10 #7
Under indstillinger, kan man ændre brugernavn og password :)

Hvad er VirtueMart?
Avatar billede hejmanden Nybegynder
06. marts 2007 - 19:53 #8
måske kunne du lave så man kan trykke på selve knappen i menuen. i stedet for at man skal over og ramme selve teksten
Avatar billede hejmanden Nybegynder
06. marts 2007 - 19:55 #9
og måske kunne du lave så man kan ændre stylesheet på siden ? eller så man kan ændre billedet der er i toppen af siden.
Avatar billede fun22 Nybegynder
11. marts 2007 - 19:24 #10
Jeg har nu lavet en del ændringer og bla. tilføjet mulighed for at benytte rss..

Hejmanden >> tænker du på at lave sin egen css fil, eller blot nogen enkelte ændringer?
Avatar billede hejmanden Nybegynder
11. marts 2007 - 20:20 #11
måske kunne du lave 3-4 forskellige farvetemaer til siden man kunne, eller så kunne du lave noget idiot sikkert , hvor man kan lave sit eget css fil ;)