Avatar billede nio Nybegynder
02. marts 2007 - 17:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg få fat i replikation manager

Hej jeg har nu ledt mange steder efter Replikation manager, som jeg skal bruge til noget replikering af en access database.
Jeg har ringet til microsoft og fået at vide den er gået ud af produktion .. og har kan ikke finde nogen steder jeg kan købe den.

Nogen af jer som ved hvor jeg kan få fat i Ms replication manager, som også er en modul i Ms Office Developer  ?????
Avatar billede terry Ekspert
02. marts 2007 - 19:15 #1
what version of Access are you using. I would think there is a version for each version of Access.
Avatar billede nio Nybegynder
05. marts 2007 - 10:04 #2
I have used access version 2003, but is willing to convert to a earlier version, if it is what it takes.
Avatar billede terry Ekspert
08. marts 2007 - 18:00 #3
Sorry for my absence.
Well looking at this link you would thin kit is still available for Access 2003, but as far as I know it is only inlcude with the DEveloper Editions of Access (Office) and I'm not at all sure if ther is a Developer Edition of 2003.
There is a Developer edition of XP (2002) so I would imagine that you would need to install that version, and very likley you could install 2003 after and it would still work with that.
Avatar billede terry Ekspert
08. marts 2007 - 18:14 #4
Avatar billede terry Ekspert
08. marts 2007 - 18:15 #5
If you right click on the desktop and choose New, is it possible to create a new briefcase?
Avatar billede terry Ekspert
08. marts 2007 - 18:22 #6
Nio take a look at this link, there is a comment by Mike Wachal of Microsoft.
http://groups.google.dk/group/microsoft.public.access.replication/browse_thread/thread/9c8f94a482653361/8f8707197f23b780%238f8707197f23b780

I think you best bet is XP Developer
Avatar billede nio Nybegynder
08. marts 2007 - 19:33 #7
Thanks Terry, that brought me closer to a solution, thanks again :).
Avatar billede terry Ekspert
08. marts 2007 - 19:46 #8
Thank you, hope you get something working