Avatar billede elbamsen Nybegynder
02. marts 2007 - 08:46 Der er 7 kommentarer

exchange opsætning på maskine med vista??

Hej

Jeg har lige installeret vista og kan ikke få min outlook til at synkroniserer med min exchange server min bærbare kører fint så exchange serveren kører. Det skal også siges at jeg har opgraderet outlook til 2007 men den virkede på den gamle xp instal inden jeg opgraderede så der må være et eller andet der driller i vista???
Avatar billede elbamsen Nybegynder
02. marts 2007 - 08:47 #1
der er forresten en sbs 2003 server med exchange der kører så det er måske fordi at outlook kun kan arbejde sammen med 2007 exchange
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
02. marts 2007 - 09:23 #2
Outlook 2007 kører fint sammen med exchange 2003, så det er ikke det der er problemet. Mon ikke snarere det er Vistas Sikkerhedshelvede der driller?

Får du ikke en fejlmeddelelse?
Avatar billede elbamsen Nybegynder
02. marts 2007 - 16:06 #3
nej outlook tilslutter bare ikke den prøver i lang tid men uden held
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
02. marts 2007 - 16:08 #4
Nu har jeg ikke fået rodet så meget med Vista endnu. Mit bedste bud er noget sikkerhedshalløj der driller!
Avatar billede elbamsen Nybegynder
03. marts 2007 - 05:52 #5
det løste sig selv efter jeg gav computeren den samme ip som den gamle havde
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
03. marts 2007 - 09:02 #6
Ok det lyder da lidt mærkeligt, nå men godt du fik løst det!
Avatar billede katborg Praktikant
29. februar 2008 - 12:51 #7
Hvilken Vista version bruger du ?
Har præcis samme problem nu!

Vista Home Premium / Outlook 2007.

Vista kan selvfølgelig ikke logge på domain, men jeg fatter ikke at outlook 2007 ikke kan forbinde med Exchange serveren. Ingen problem med den gl. laptop med win XP / Office 2007