Avatar billede e-builder Nybegynder
28. februar 2007 - 10:11 Der er 6 kommentarer

Udvikler/partner søges til populær portal

Jeg søger en partner, som kan opgradere og løbende vedligeholde funktioner på en populær portal. Portalen blev lanceret i 2001.

Du skal opfylde følgende:

Helst over 18år
Gerne bosat i Nordsjælland eller KBH.
Have erfaring med programmering og mysql
Gerne erfaring fra portaler eller communities.
Gerne erfaring indenfor design (ej krav)
Gerne kendskab til søgemaskinevenlig programmering

Der vil blive tale om en kontrakt med procentfordeling af overskuddet på portalen.

Send en kort beskrivelse af dig selv samt evt. med referencer til morten@joland.dk

Glæder mig til at høre fra DIG!

Også mulighed for ansættelse i webbureau eller evt. indenfor Navision-branchen på sigt såfremt det har interesse...
Avatar billede imran Nybegynder
09. marts 2007 - 11:28 #1
Jeg arbejder til dagligt med Navision i en offentlig virksomhed. Du må gerne skrive til mig om hvilke Navison kompetencer du skal bruge?? mrnsadiq(@)yahoo.dk
Avatar billede rentondk Nybegynder
14. marts 2007 - 16:34 #2
Spar procenterne i dit projekt og outsource i stedet udviklet. Det er meget billigere end du tror, og du vinder en masse i det lange løb ved ikke at bytte procenter for programmering.

Jeg ejer selv et outsourcing selskab i Indien, som jeg benytter til alle mine egne projekter (www.gratis-ting.dk, www.bolignyhedsbrevet.dk, www.hitmedia.dk m.m.). Firmaet hedder www.eruditesoft.com og kan hjælpe med alt indenfor .NET programmering og til en meget rimelig pris. Programmørerne har netop stor erfaring med programmering indenfor PHP, MySQL databaser m.m.

Du kan også modtage yderligere information ved at tilmelde dig på:
http://www.eruditesoft.com/dk/bestil/index.php

Der kan alle med interesse i outsourcing tilmelde sig.

Du kan også e-maile mig direkte på jacob | @ | eruditesoft.com eller ringe til mig på 7734 0903.
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. marts 2007 - 16:35 #3
Det er altså ingen reklamesøjle det her. Slap lige af...
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. marts 2007 - 16:36 #4
Og det var til rentondk
Avatar billede simsevu Juniormester
16. juni 2007 - 22:13 #5
for at forsvare renton er det altså altid rart med referencer.
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. juni 2007 - 23:47 #6
Jap, men det er ikke det eneste sted der kom sådan en kommentar fra ham.