Avatar billede andersfr Nybegynder
27. februar 2007 - 20:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ophævning af partition på ekstern harddisk

jeg har købt en 80g ekstern harddisk men den er delt op i 3 kan man ophæve det.
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2007 - 20:59 #1
27. februar 2007 - 22:15 #2
... hvis den iøvrigt er TOM for brugbar data så er det jo bare XP standard diskhåndtering !!!

[Start][Instillinger][Kontrolpanel][Administration][Computteradministration][Diskhåndtering] - find din disk/partion i oversigten - HøjreMusseTast - følg guiden ...
Avatar billede andersfr Nybegynder
28. februar 2007 - 21:33 #3
nu har jeg fået slette partitionerne men kan jeg ikke se drevet er der et eller andet sted man kan formater drevet
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2007 - 21:44 #4
Hvis det er mig du spørger må du lige forklare lidt nærmere
Avatar billede andersfr Nybegynder
28. februar 2007 - 23:45 #5
jeg fandt ud af det tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2007 - 08:22 #6
Hvordan gjorde du, bare sådan af ren nysgerrighed??