Avatar billede reichstein Nybegynder
27. februar 2007 - 08:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke afspille video

Jeg har fra mit tyske firma fået tilsendt dette link, som de anbefaler mig at kigge på.
http://www.jaylenosgarage.com/video/index.shtml?vidID=59915,
Under afsnittet Video Extras er der en sekvens "Clean parts, clean planet." som jeg gerne vil se, da det omhandler udstyr, som jeg forhandler i Danmark.
Jeg har prøvet alt, men kan ikke afspille videoen. Når jeg klikker på Play, får jeg blot en sort firkant, men intet andet sker.
Jeg har Win XP Pro. og windows media player.
Forslag???
Avatar billede espersen Novice
27. februar 2007 - 09:22 #1
prøv at opdatere din Flash player
hent den på : http://www.adobe.com/
Avatar billede reichstein Nybegynder
27. februar 2007 - 09:29 #2
Jeg har installeret Flash playeren, det virker stadig ikke!
Avatar billede espersen Novice
27. februar 2007 - 09:46 #3
hvilken er installeret - kan ses på : http://www.macromedia.com/software/flash/about/
Avatar billede reichstein Nybegynder
27. februar 2007 - 15:59 #4
Jeg har 9.0.28.0

Jeg ser nu, at der for neden på mit browservindue hommer en lille ikon, med rapport om beskyttelse af personlige oplysninger.
Hvis jeg dobbeltklikker på den, kan jeg se at cookies til webstederne

Http://www.nbc.com/js_scripts/s_wrapper.js og

Http://www.nbc.com/js_scripts/s_code.js
står som blokeret, og jeg kan ikke få det ændret.
Avatar billede espersen Novice
27. februar 2007 - 19:36 #5
hhmm. måske skal du tjekke IE under Funktioner - Indstillinger - Sikkerhed og så acceptere siden som sikker (men ved ikke om alt på siden er 100% ok)
Avatar billede reichstein Nybegynder
27. februar 2007 - 19:48 #6
Jeg har skiftet til Firefox, - det løste problemet.