Avatar billede vincentvega Nybegynder
26. februar 2007 - 08:48 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Retention Guide 478

Hej
Har sgu et problem..  Er der en der har en klamme til en socket 478 fra et gl. bundkort. Retention guide..Skal have en Zalman på et kort som har en selvgjordt spændesystem. Så ja har brug for den sorte braket/klamme/retention guide der sidder på en socket 478.
VV
Avatar billede robotten Praktikant
26. februar 2007 - 09:59 #1
Avatar billede vincentvega Nybegynder
26. februar 2007 - 10:11 #2
Oui.. Det er helt korrekt. Der er ikke nogen herhjemme der sælger den. Har godt fundet den der. Men tænkte bare at der måtte da være nogle der havde sådan en liggende..
Avatar billede robotten Praktikant
28. februar 2007 - 09:28 #3
Hvis du gider, kan du kigge de spm. igennem, jeg deltager i. De rhar været en med samme problem på et tidspunkt. Vedkommende fik varen hjem.
Avatar billede vincentvega Nybegynder
28. februar 2007 - 19:30 #4
Hej Robot..
Kan ikke finde en tråd hvor du har deltaget .. har forsøgt..Men har fundet andre tråde. Bla. ne men en Jenssvale hvor han har løst det selv. har osse skrevet i den tråd for at høre ham hvordan han har gjordt men har ikke fået svar og kan ikke se at man kan skrive direkte til hinanden herinde. Måske har du et clue tiul at finden den tråd du har deltaget i?
Avatar billede robotten Praktikant
02. marts 2007 - 10:56 #5
Kan heller ikke lige selv finde den pt. Men noget med, at den som sagt blev bestilt fra udlandet, da det var eneste mulighed.
Avatar billede robotten Praktikant
05. marts 2007 - 10:36 #6
Fundet ud af mere?
Avatar billede vincentvega Nybegynder
05. marts 2007 - 20:48 #7
Ikke andet end at den kan bestille i udlandet..som jeg godt viste på forhånd. Men håber en kommer forbi og lige har en liggende.. Men elles må jeg jo bestille en eller måske bare skifte bundkortet helt. Så er det osse i orden..
Avatar billede robotten Praktikant
07. marts 2007 - 14:55 #8
Kan ikke hjælpe med mere herfra.
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:22 #9
Fundet ud af mere?
Avatar billede robotten Praktikant
18. marts 2007 - 09:42 #10
Avatar billede vincentvega Nybegynder
18. marts 2007 - 10:51 #11
Fandt den i USA på www.tekgems.com til $ 1,90 og $ 8 i post.. Det var sgu billigt.. Den koster billigst ca 6 Euro + 15 euro i fragt fra holland til eksempel,,
Vildt ! Nu har posten så bare lige smidt brevet væk håber sgu de ringer og har funde den mandag-.-
Avatar billede robotten Praktikant
18. marts 2007 - 14:13 #12
Ja, det kan man ikke gardere sig imod. Men det skal nok lykkedes på et tidspunkt, vil jeg tro :)