Avatar billede jokke-svin Nybegynder
25. februar 2007 - 22:18 Der er 5 kommentarer

HJÆLP! Unexpected file format

Jeg er stødt på dette problem før, men der kunne jeg godt løse det. Det kan jeg desværre ikke denne gang. Jeg har prøvet alt.

Jeg har nogle .fla filer oprettet i Flash MX 2004 Professional. Dem har jeg kunne åbne fint nok, men efter at have installeret Flash 8, kan jeg nu ikke længere åbne dem, og det selvom jeg stadig åbner dem i Flash MX 2004 Professional. Det forstår jeg virkelig ikke. Hvordan kan det løses?

Jeg har en række meget vigtige filer, som jeg gerne skulle kunne åbne. Måske kan nogle af Jer evt. få en af mine filer. Måske kan I åbne den i Flash MX 2004 Professional.

Hjæææælp!
Avatar billede jokke-svin Nybegynder
25. februar 2007 - 22:19 #1
Kan det have noget med Registry at gøre? Ville det virke at afinstallere Flash 8 måske?
Avatar billede cpufan Juniormester
25. februar 2007 - 22:40 #2
har du haft dem åbnet i flash8?
Avatar billede jacla Nybegynder
25. februar 2007 - 23:04 #3
Kan du åbne dem med Adobe Flash player ?

http://www.adobe.com/downloads/
Avatar billede jokke-svin Nybegynder
25. februar 2007 - 23:11 #4
HEY! Jeg fandt lige præcis det jeg havde brug for her:
http://forums.awn.com/showthread.php?t=6171

Den bruger der hedder NELVIANT er genial! Han har lavet en eller anden form for batch som man kan trække sin .fla hen over, hvorefter der åbnes en console. Her kan man vælge om man vil åbne filen fra MX 2004 eller MX 8. Det virker!! Sig det endelig videre til alle med samme problem :) Der er jo mange der har det...

Filen kan hentes fra det link jeg har skrevet. Den er lidt svær at finde på siden, men  lav en søgning på abrirFLA.zip på selve siden og så dukker den op!
Avatar billede jacla Nybegynder
25. februar 2007 - 23:29 #5
Godt gået :))