Avatar billede jens426 Nybegynder
25. februar 2007 - 14:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

10 dage gamle indlæg

et indlæg bliver gemt med følgende dato format

2007-01-26T13:10:58Z

hvordan finder jeg udaf om dette er mere end 10 dage gammel sammenlignet med idag.
Avatar billede prof2 Nybegynder
11. marts 2007 - 00:27 #1
Formatet er dateTime. Du kunne evt forsøge dig med at se om forskellen mellem din dato du skriver der, og current-dateTime() er mindre end en dayTimeDuration på 10 dage.
Kan ikke skrive koden sådan uden videre, da jeg ikke er så ind i XSLT, men noget i retningen af følgende test:

<xsl:if test="(fn:current-dateTime() - xs:dateTime("din dato her")) lt xs:dayTimeDuration("P10D")">
Avatar billede prof2 Nybegynder
13. marts 2007 - 19:58 #2
Kunne mit svar bruges?