Avatar billede tietgen Nybegynder
23. februar 2007 - 20:19 Der er 3 kommentarer

Eksport af data fra MBS C5 til x

Hvilke formater er det muligt at eksportere i fra MBS C5?
Avatar billede mariaf Juniormester
23. februar 2007 - 21:13 #1
Kommasepareret, tabulatorsepareret, xml-filer - hvad du end har rbug for, så kan det laves. Noget er bare dyrere end andet fordi det skal kodes først, men da du jo næppe skal have kartotekerne ud som de er og forefindes, så skal du jo alligevel have fat i en systemprogrammør.
Avatar billede tietgen Nybegynder
24. februar 2007 - 12:31 #2
Jeg tænkt nu mere på hvad der var standard ikke hvad der kunne udarbejdes med kodning - der er jo stort set ingen begrænsning andet end mål og midler skal stå i et fornuftigt forhold til hinanden.

Hvad kan MBS C5 eksportere i som standard dvs. uden kodning der må være en beskrivelse et eller andet sted?
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2007 - 11:44 #3
Uden kodning kan du bruge følgende formater:
Kommasepareret
Lotus1
Lotus2
Quattro
Symphony 10
Symphony 11
Tekst (tab-sep.)
Comma7

fra version 3sp3 (mener jeg) kan der eksporteres til Word/Excel. Hvis du kører SQL kan SQL serveren lave SQL-dumps mv.