Avatar billede troels.k.c Nybegynder
23. februar 2007 - 10:25 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Office 2007: Både dansk og engelsk stave- og grammatikkontrol?

Hej,

Jeg overvejer at købe den nye Microsoft Office Home and Student 2007 - den danske version vel at mærke.

Hvad jeg vil vide er, om der også er engelsk stave- og grammatikkontrol i denne version?
Avatar billede svart Nybegynder
23. februar 2007 - 10:40 #1
Den version jeg har er det Engelsk i... men bruger dog mest den danske, tror faktisk at Engelsk er standart i alle office pakker
Avatar billede troels.k.c Nybegynder
23. februar 2007 - 10:47 #2
Ok, jeg har bare virkelig svært ved at finde nogle produktspecifikationer på nettet, hvor der står, at der med sikkerhed både er engelsk og dansk stave- og grammatikkontrol i. Kan du/I finde et sted?
Avatar billede hcma Novice
23. februar 2007 - 11:10 #3
der er dansk, engelsk og tysk stave- og grammatikkontrol i en dansk udgave af Office-pakken.  100% sikker
Avatar billede sunhan Nybegynder
23. februar 2007 - 12:03 #4
hcma har ret hvis du som eks. i word ønsker et dansk ord ændret højreklikker man og kan vælge oversætning til Engelsk eller Tysk så office 2007 understøtter både Engelsk Tysk og selvfølgelig Dansk
Avatar billede hcma Novice
23. februar 2007 - 12:50 #5
sunhan >>  det er vist ikke et oversætterprogram der spørges til - kun stave- 0g grammatikkontrol ;o)  tror du mener det rigtige, men har fået skrevet det lidt forkert
Avatar billede sunhan Nybegynder
23. februar 2007 - 13:04 #6
Ja det gik vist lidt vel stærkt, det jeg mente var at der er stave og grammatikkontrol vil du have lidt yderligere oplysninger kan du kontakte http://www.add-data.dk/ eller ring på 98103899 de plejer at være yderst hjælpsomme.
Avatar billede troels.k.c Nybegynder
24. februar 2007 - 10:02 #7
Tak for hjælpen til alle.
Synes det virker mest fair, at "hcma" får pointene evt. med 30 af dem til "svart"?
Avatar billede svart Nybegynder
24. februar 2007 - 10:30 #8
;-)pk med mig.. jeg går ikke så højt op i det med point
Avatar billede svart Nybegynder
24. februar 2007 - 10:31 #9
skulle være Ok og ikke pk
Avatar billede hcma Novice
24. februar 2007 - 10:47 #10
og et svar her i snevejret  (ja det sner stadigt heroppe i det høje nord)
Avatar billede troels.k.c Nybegynder
24. februar 2007 - 10:49 #11
Ja, sikke et snevejr her i Aalborg, man kan ingen vegne komme :-)
Fordeler du pointene hcma?
Avatar billede troels.k.c Nybegynder
24. februar 2007 - 10:50 #12
Hov, det var allerede gjort :-) Tak for svarene
Avatar billede hcma Novice
24. februar 2007 - 11:43 #13
svart >>  point til dig her:  http://www.eksperten.dk/spm/764437
Avatar billede svart Nybegynder
24. februar 2007 - 23:15 #14
hehe behold dem bare jeg går ikke op i det.. så helt ok.. bare vi kan hjælpe hinanden
Avatar billede hcma Novice
24. februar 2007 - 23:26 #15
det er ok, har taget dem tilbage  :o)