Avatar billede svanse Nybegynder
28. maj 2001 - 00:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Prob. med skærmen eller ???

Ofte når jeg starter min PC er der SORT skærm. Og en meddelelse : > Invalid Scan Freq. Imput 1 < Jeg skal så genstarte flere gange før det er væk igen. Har prøvet flere forskellige drivere til skærmkort mm.
Skærm er 21\" Hitachi, skærmkort er Asus 7700 Geforce2 GTS. Skærmen er sat til 72 eller 75 hz.
Avatar billede kurtj Nybegynder
28. maj 2001 - 00:43 #1
Det lyder nærmest som kablet til skærmen, prøv at rykke lidt i det og se hvad der sker.
Avatar billede svanse Nybegynder
28. maj 2001 - 00:52 #2
LOL.
Hvis det bare var så nemt  :o)

Desværre.
Avatar billede kurtj Nybegynder
28. maj 2001 - 01:04 #3
Du lyder ret sikker!! Du har måske prøvet at rode med kablet ??
Avatar billede barefoot Nybegynder
28. maj 2001 - 01:06 #4
Da det er en 21 skærm har du sikkert en sindsyg høj opløsning?
Så bør du prøve at søtte opdateringsfrekvensen eller opløsningen ned.
Avatar billede sukos Juniormester
28. maj 2001 - 01:56 #5
En hitachi, 21 tommer, men hvad er navnet?
Avatar billede sukos Juniormester
28. maj 2001 - 01:56 #6
Eller nummeret???
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. maj 2001 - 08:15 #7
prøv det barefoot siger med at ´sætte opløsningen lidt ned, burde hjælpe...

wil/
Avatar billede svanse Nybegynder
28. maj 2001 - 10:36 #8
Jeg har prøvet at sætte opløsningen ned, alligevel starter den ofte op med sort skærm med ovenstående fejlmeddelelse.
Skærmen er en 21\" Hitachi CM813ET Plus.
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. maj 2001 - 19:06 #9
Prøv at geninstallere driveren til dit grafik kort måske, + hive stikket til skærmen ud af puteren, og på igen, måske hjælper det..

wil/
Avatar billede svanse Nybegynder
28. maj 2001 - 22:37 #10
Jeg har prøvet at installere og GENinstallere utallige gange, med flere forskellige drivere. Både de originale og så Detonator drivere.
MEN nu er der måske en løsning, min PC fuc..er helt vildt op, så jeg formatterer og starter helt forfra igen. Håber det hjælper.