Avatar billede ihtezaz Praktikant
20. februar 2007 - 15:55 Der er 5 kommentarer

div eller label skal udfyldes via min javascript array.

Hej
Jeg har en repeater hvor i der blandt andet er en div. Jeg har har en javascript array der er fyldt med tekst.Det jeg ønsker er i min ItemDataBound event at fylde min div med indholdet fra min javasctipt array. Hvordan kan jeg lige gør det. ?
Det er mere clientside koden jeg skal skriv gennem min codebehind for at tilføj teksten til min div jeg er interesseret i.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. februar 2007 - 16:34 #1
hvordan får du teksten over i dit javascript array ?
Avatar billede ihtezaz Praktikant
20. februar 2007 - 16:35 #2
i page load event.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. februar 2007 - 16:37 #3
prøv lige at vise din codebehind.
Avatar billede ihtezaz Praktikant
20. februar 2007 - 16:41 #4
Her er koden fra min Item_command:

denne sætning(descArrOther['" + fromUserid + " " + userId + "']) sætter teksten henter teksten fra javascrtip arrayet. og jeg bruger noget dhtml til at lave hover effekt på mine hyperlinks der også er i repeateren. Dvs. jeg ved hvordan jeg henter teksten fra arrayet, jeg ved bare ikke hvordan jeg kan sørg for at min div også kan vise teksten.

protected void NetworkListRepeater_ItemDataBound(object sender, RepeaterItemEventArgs e)
    {
        if (e.Item.DataItem == null) return;

        Guid userId = (Guid)e.Item.DataItem;
        MembershipUser user = Membership.GetUser(userId);
        ProfileCommon profile = Profile.GetProfile(user.UserName);
        string fromUserid = Request.QueryString["UserId"];

        if (IsUserLookingAtOwnProfile != null)
        {
            if (ActivateComment && IsUserLookingAtOwnProfile)
            {
                e.Item.FindControl("divLinkComment").Visible = true;
            }

        ContentRightBoxWithImage box = (ContentRightBoxWithImage)e.Item.FindControl("ProfileBox");
        HtmlAnchor anchor = (HtmlAnchor)box.FindControl("HyperLinkViewProfile3");
        HyperLink hpl = (HyperLink)box.FindControl("HyperLinkViewProfile2");
        HyperLink hpl2 = (HyperLink)box.FindControl("HyperLinkViewProfile");

        Label lblTeaser = (Label)e.Item.FindControl("divdescribtionTeaser");

        //Link has not been commented

        if (mineLinks)
        {
            e.Item.FindControl("imgKommenteret").Visible = true;
            anchor.Attributes.Add("onmouseover", "ddrivetip(descArr['" + fromUserid + " " + userId + "'],'#7bc5e6',300)");
            anchor.Attributes.Add("onmouseout", "hideddrivetip()");
            hpl.Attributes.Add("onmouseover", "ddrivetip(descArr['" + fromUserid + " " + userId + "'],'#7bc5e6',300)");
            hpl.Attributes.Add("onmouseout", "hideddrivetip()");
            hpl2.Attributes.Add("onmouseover", "ddrivetip(descArr['" + fromUserid + " " + userId + "'],'#7bc5e6',300)");
            hpl2.Attributes.Add("onmouseout", "hideddrivetip()");
        }

        else if (andresLinks)
        {
            e.Item.FindControl("imgKommenteret").Visible = true;
            anchor.Attributes.Add("onmouseover", "ddrivetip(IsEmty(descArrOther['" + fromUserid + " " + userId + "']),'#7bc5e6',300)");
            anchor.Attributes.Add("onmouseout", "hideddrivetip()");
            hpl.Attributes.Add("onmouseover", "ddrivetip(IsEmty(descArrOther['" + fromUserid + " " + userId + "']),'#7bc5e6',300)");
            hpl.Attributes.Add("onmouseout", "hideddrivetip()");
            hpl2.Attributes.Add("onmouseover", "ddrivetip(IsEmty(descArrOther['" + fromUserid + " " + userId + "']),'#7bc5e6',300)");
            hpl2.Attributes.Add("onmouseout", "hideddrivetip()");

        }

        else if (ActivateComment && (!mineLinks))
        {
            e.Item.FindControl("imgKommenteret").Visible = true;
            anchor.Attributes.Add("onmouseover", "ddrivetip(stringConcat(descArr['" + fromUserid + " " + userId + "'],descArrOther['" + fromUserid + " " + userId + "']),'#7bc5e6',300)");
            anchor.Attributes.Add("onmouseout", "hideddrivetip()");
            hpl.Attributes.Add("onmouseover", "ddrivetip(stringConcat(descArr['" + fromUserid + " " + userId + "'],descArrOther['" + fromUserid + " " + userId + "']),'#7bc5e6',300)");
            hpl.Attributes.Add("onmouseout", "hideddrivetip()");
            hpl2.Attributes.Add("onmouseover", "ddrivetip(stringConcat(descArr['" + fromUserid + " " + userId + "'],descArrOther['" + fromUserid + " " + userId + "']),'#7bc5e6',300)");
            hpl2.Attributes.Add("onmouseout", "hideddrivetip()");
          // lblTeaser.Attributes.Add("onmouseover", "descArr['" + fromUserid + " " + userId + "']");
            lblTeaser.Attributes.Add("OnInit", "ddrivetip(stringConcat(descArr['" + fromUserid + " " + userId + "'],descArrOther['" + fromUserid + " " + userId + "']),'#7bc5e6',300)");
        }
        //}
        //txt.Visible = false;
        box.ImageUrl = profile.Picture;
        if (profile.Type == ProfileType.Personal)
        {
            box.Link = "~/" + profile.ProfileName + System.Configuration.ConfigurationManager.AppSettings["ProfileView.URLSuffix.Profile"];
            box.Name = profile.Personal.FirstName + " " + profile.Personal.LastName;
            box.Title = profile.Personal.JobTitle;
            box.Company = profile.Personal.Company;
        }
        else
        {
            box.Link = "~/" + profile.ProfileName + System.Configuration.ConfigurationManager.AppSettings["ProfileView.URLSuffix.Profile"];
            box.Name = profile.Company.Name;
            box.ImageUrl = profile.Picture;
            box.Title = profile.Company.Website;
        }
        box.IsOnline = user.IsOnline;
    }
Avatar billede snepnet Nybegynder
20. februar 2007 - 22:57 #5
Dit javascript kører ude i browseren, og din itemdatabound kører på serveren, og der kan du ikke databinde mod et clientside array... Det eksisterer jeg først når koden kører i browseren.
Men hvis du på serveren har de data du skal bruge i dit clientside array - kan du benytte de samme data i forbindelse med databiningen.
Mvh