Avatar billede zuonline.dk Nybegynder
27. maj 2001 - 21:29 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Overskrift

Hvordan indsætter man en overskrift øverst i sin browser?
Avatar billede fcs Novice
27. maj 2001 - 21:31 #1
Hvad mener du?
Avatar billede stigc Nybegynder
27. maj 2001 - 21:31 #2
<title>Igen snyd tak</title>
Avatar billede no_doubt Nybegynder
27. maj 2001 - 21:32 #3
*g* ??
<table border=\"0\" width=\"100%\">
  <tr>
    <td width=\"100%\" valign=\"top\">
      <p align=\"center\">sådan</td>
  </tr>
</table>
Avatar billede stigc Nybegynder
27. maj 2001 - 21:32 #4
skulle have været:

<title>Ingen snyd, tak</title>
Avatar billede cooltie Nybegynder
27. maj 2001 - 21:32 #5
Du skal bare indsætte overskriften mellem
<TITEL> </TITEL>
Længere er den ikke....
Avatar billede stigc Nybegynder
27. maj 2001 - 21:35 #6
he, he der kom synderen......
Avatar billede egede Nybegynder
27. maj 2001 - 21:35 #7
585 points er for lidt, giv ham mindst 20000 point.
Avatar billede fcs Novice
27. maj 2001 - 21:35 #8
zuonline>> Du har vist afsat lige lovligt mange point til dette spørgsmål??????? Mon ikke 5 point havde været mere end rigeligt?? Nu bliver du holdt under skarp observation for snyd, da det er et latterligt stort pointantal du har afsat. Måske skulle du selv oprette et svar og så tage de 580 point til dig selv og så belønne det rigtige svar med %?? Bare et venligt forslag for at du ikke skal blive anklaget for snyd (medmindre du rent faktisk forsøger at snyde, for så skal du bare smides ud ;-))
Avatar billede stigc Nybegynder
27. maj 2001 - 21:35 #9
hvordan kan du tror vi er så dumme ?
Avatar billede fcs Novice
27. maj 2001 - 21:35 #10
Jeg sender lige en mail til admin!!
Avatar billede cooltie Nybegynder
27. maj 2001 - 21:35 #11
Hvad mener I?
Avatar billede fcs Novice
27. maj 2001 - 21:37 #12
Mail er afsendt!
Avatar billede egede Nybegynder
27. maj 2001 - 21:37 #13
Hvis man ikke ved hvordan man laver den overskrift, hvordan ved man så at den skal sidde i <head></head> ?
Avatar billede cooltie Nybegynder
27. maj 2001 - 21:38 #14
NU må I sku da holde op....jeg har hjulpet ZUonline over ICQ med mere end blot det at indsætte en overskrift....så dette er en klar aftale vi havde
Avatar billede egede Nybegynder
27. maj 2001 - 21:41 #15
gider du så ikke paste det herind, sådan at vi kan tro på dig?

Og hvor kender i hinandens ICQ# fra?
Avatar billede cooltie Nybegynder
27. maj 2001 - 21:42 #16
Vi er venner til daglig.....
Avatar billede cooltie Nybegynder
27. maj 2001 - 21:44 #17
Hvorfor skulle jeg paste vores samtale her ind, alt vores privat snak kommer jo ikke Jer ved vel...
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. maj 2001 - 21:44 #18
cooltie >> Og? Det har ikke noget med Eksperten at gøre. Hvorfor så afregne i point og ikke kontanter?

Det er ikke tilladt. Vi andre havde jo ikke en chance for at hjælpe ham - hvis det skulle afregnes i point kan han oprette et spørgsmål og så må han give point til dem der svare. Ikke det skidt der, nu bliver i formegentlig begge to slettet.
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. maj 2001 - 21:44 #19
\"alt vores privat snak kommer jo ikke Jer ved vel...\" - Igen NEJ, så hvorfor afregne i point?!
Avatar billede cooltie Nybegynder
27. maj 2001 - 21:50 #20
Prøv lige at høre her....
Han kunne i principet godt have oprettet ale sine spørgsmål her, også kun have accepteret mine svar så havde det været det samme.....
Avatar billede cooltie Nybegynder
27. maj 2001 - 21:52 #21
Hvordan tror du egenligt den virkelig verdener sammen sat?
Avatar billede egede Nybegynder
27. maj 2001 - 21:52 #22
Siden det er meget \"privat\" snak så send en mail til admin med hvad i chattede om, så har i måske en chance for at blive reddet!
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. maj 2001 - 21:53 #23
cooltie >> Nej, for så kunne jeg have fået min Far/mor/bror/kusine til at oprette sig - og give mig alle deres point som tak for at jeg hjalp dem med havearbejdet sidste weekend.
Avatar billede stigc Nybegynder
27. maj 2001 - 21:54 #24
hvis \"i\" mente \"i\" ikke snød, hvor så oprette sådan er ondsvagt spørgsmål. I er klart snydere, og snart sletter admin jer....
Avatar billede cooltie Nybegynder
27. maj 2001 - 21:58 #25
Havearbejde?????? Det her er web-design...så lad os lige holde os indenfor rimelighedens grænser....
Avatar billede no_doubt Nybegynder
27. maj 2001 - 22:02 #26
Held og lykke folk, den går ikke *g* I bliver slettet.
Avatar billede egede Nybegynder
27. maj 2001 - 22:03 #27
Eftersom \"i\" ikke vil oplyse hvorfor du har fortjent ligeså mange point som blev sat af til spørgsmålet må det vel betragtes som en vennetjeneste, ligesom at slå græs, så efter min mening er det da inden for rimelighedens grænser.
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. maj 2001 - 22:06 #28
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

\"Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person, således at man ikke anvender forskellige idenditeter, og dermed også har mulighed for at tildele sig selv point.\"
- Fy

\"De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system.\"
- Hvordan skal vi have tiltro til systemet hvis der bliver udvekslet point sådan her?

\"Alle brugere skal bestræbe sig på at svare på spørgsmål så hurtigt som muligt, og ligeledes afgive udlovede point, såfremt der er kommet et acceptabelt svar. Således bliver svartiden generelt reduceret.\"
- Hvordan skal vi kunne svare på et spørgsmål når det ikke bliver stillet? Unfair.
Avatar billede stigc Nybegynder
27. maj 2001 - 22:10 #29
det sjove er at zuonline.dk ikke brokker sig, men \"cooltie\" gidder jop nok ikke at logge ud og ind.
Avatar billede egede Nybegynder
27. maj 2001 - 22:14 #30
stigc -> hvorfor skulle samme person brokke sig over det samme 2 gange :-D
Avatar billede cooltie Nybegynder
27. maj 2001 - 22:19 #31
Tænk at dette her kan bringe jeres pis kog...hvis det virkelig er en del at reglerne så vil vi selvfølgelig ikke bruge denne her metode igen...
Avatar billede stigc Nybegynder
27. maj 2001 - 22:40 #32
det kan jo heller ikke når man bliver slettet:)
Avatar billede cooltie Nybegynder
27. maj 2001 - 22:50 #33
I kan da bare slette mig....I er da for meget...
Avatar billede stigc Nybegynder
27. maj 2001 - 23:10 #34
he, he

Avatar billede olebole Juniormester
28. maj 2001 - 10:32 #35
<ole>
cooltie >> Tag nu bare og paste det samlede svar ind her - ellers bliver I blot et par på den perlerække af brugere, der er blevet slettet, fordi de ikke kunne finde ud af at lade være med at snyde. Admin hader at skulle til at gøre det, men hvis først andre brugere brokker sig og det er så tydeligt som her, er han nødt til at gøre det.
Hjælp Admin og Jer selv  ;o)
/mvh
</bole>