Avatar billede fhansen Praktikant
17. februar 2007 - 20:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kald af submit efter ændring af tekst input

Hejsa.

Jeg roder med en popup kalendar, som jeg har fundet på nettet.
I øjeblikket åbner man kalendaren ved klik på enten href eller en button, hvorefter man skal klikke på en submit, men vil gerne have at submit bliver kaldt efter når kalenderen bliver lukket, eller måske når text feltet bliver ændret.

Nogen der kan fortælle mig hvordan det skal gøres.

<form name="form1" method="post" action="">
<td width="676"><input type="text" name="CheckDate"              onSelect="this.form.submit()" value="<? echo $InsDate1; ?>">
<a href="#" onclick="getCalendarFor(document.form1.CheckDate);return false">Vælg en dato
</a><input type="submit" name="CheckDate1" value="Vælg dato">
<input type="button" value="Choose one..."  onClick="getCalendarFor(document.form1.CheckDate)" onBlur="this.form.submit()"></td>
</form>
Avatar billede 3xm Nybegynder
18. februar 2007 - 19:20 #1
prøv i javascript i stedet for php

=)
Avatar billede fhansen Praktikant
19. februar 2007 - 00:21 #2
Uhhh, nu satte du mig til vægs, aner meget lidt om java
Avatar billede fhansen Praktikant
19. februar 2007 - 00:22 #3
Det ender vel med at selv mp igang med at lave en kalendar.
Avatar billede fhansen Praktikant
01. december 2010 - 23:03 #4
Lukker