Avatar billede _anden_ Nybegynder
16. februar 2007 - 10:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Office 2003 - Outlook 2003

Hej alle sammen

Jeg sidder her med en Outlook 2003, hvor jeg har lidt problemer med en kladde mail.

Hvis jeg åbner kladden, og vil se den vedhæftet fil, jeg har tilknyttet mailen, så for jeg denne fejl:

Filen <navn på filen> kan ikke oprettes. Højreklik på den mappe, du vil oprette filen i, og derefter på Egenskaber i genvejsmenuen for at kontrollere tilladelserne til mappen.

Åbner jeg filen hvor jeg har den liggende lokalt på min maskine, så er der ingen problemer. Men lige så snart jeg vedhæfter filen til en mail, så for jeg den fejl.

Vedhæfter jeg andre filer fra den samme mappe, som den anden fil befinder sig i, er der heller ingen problemer.

Nogen som har en ide til hvad dette kunne være?
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2007 - 10:31 #1
prøv og omdøb filen der er problemer med ?
Avatar billede jacla Nybegynder
16. februar 2007 - 11:23 #2
Er det en ZIP-FIL ?
Avatar billede _anden_ Nybegynder
16. februar 2007 - 11:47 #3
Til Brille:
Hvis jeg omdøber filen, for det så ikke indflydelse på de kladder jeg har liggende, hvor filen er vedhæftet. Grunden til jeg spørg, er fordi jeg vil helt undgå at sidde og lave alle de kladder om.

Til Jacla:
Filen er en ganske normal EXCEL fil.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
16. februar 2007 - 11:49 #4
Hvis du ikke har administrator rettigheder og filen f.eks er placeret i mappen program filer kan denne fejl godt opstå.

Men skal jeg går ud fra at det er din private PC og du kun har en profil?
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
16. februar 2007 - 11:51 #5
P.S. hvordan åbner du den fra din kladde?
Dobbeltklikker du?

Hvilket format afsender du mails i?
Avatar billede _anden_ Nybegynder
16. februar 2007 - 13:52 #6
Det er en PC med en profil på, med administrative rettigheder til PC´en.

Der er adminstrative rettigheder til mappen/filen. Kan åbne og ændre i filen uden problemer.

Når filen er ved hæftet til en mail, dobbelt klikker jeg på filen, men for tidliger nævnt fejl meddelse

Sender jeg filen til andre, er der ingen problemer, de kan åbne filen, genne den osv.

Format? tænker du på om det er tekst eller HTML? I så fald er det tekst.

Ud over det, så er det Office 2003, og jeg bruger Outlook 2003.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
20. februar 2007 - 15:47 #7
Prøv at sende som rtf eller html og gem en kladde igen og se om det gør nogen forskel.

Jeg har nemlig oplevet at 2003 ikke opfører sig ens i alle formater.