Avatar billede raketten Praktikant
16. februar 2007 - 10:13 Der er 1 kommentar

Outlook makro vba: Makro, som ændrer udseendet af søgeresultat.

Når man søger med avanceret søgning i Outlook sætter outlook som standard, at jeg skal se "Fra". Det er temmeligt irriterende, når jeg søger i "sendt post", hvor der er "Til", som er interessant. Kan man lave en lille makro, som ordner det?

Ofte har jeg brug for det samme filter - f.eks mails, som er efter 1-1-2006. Det er omstændigt (mange musetast). En makro, som gør det ville også være fin.
Avatar billede raketten Praktikant
18. august 2010 - 20:17 #1
Der er der åbenbart ingen som ved...