Avatar billede daxiez Nybegynder
16. februar 2007 - 08:58 Der er 3 kommentarer

Dropdown længde skal laves kortere !

Har en dropdownbox med en masse mål i, vil gerne kunne styre hvor mange der vises når den er "dropped".
Hvordan gør man det ?
Avatar billede froenie Nybegynder
16. februar 2007 - 11:09 #1
Tror ikke at det er noget man kan sætte på kontrollen, men du kan jo gøre det når du fylder den. Hvis du kun vil vise 10, så fylder du kun 10 i. Men det afhænger lidt af hvad du præcist vil...
Avatar billede daxiez Nybegynder
16. februar 2007 - 11:38 #2
Det er desværre ikke en mulighed, alle muligheder skal være der, men den må bare ikke vise mere en d f.eks 10 på én gang, resten skal man scrolle for at se.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
16. februar 2007 - 12:18 #3
daxiez det kan ikke lade sig gøre.
Så skal du forsøge at bygge din egen kontrol som begrænser højden.
Ellers kan de være at du kan bruge en combobox.