Avatar billede dino84 Nybegynder
15. februar 2007 - 05:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Max antal skjulte kolonner

Kan det passe det ikke er muligt at skjule stort set alle kolonner?

Jeg har en bemandings plan hvor jeg har tilføjet en userform med checkbox, hvor det så er muligt at skjule en uge af gangen via disse checkboxe.

Der er 36 uger fordelt fra kolonne E til IV. Men når jeg forsøger at skjule nr. 22 går det galt.

Denne besked kommer frem: Run-time error '1004': Kan ikke angive engenskaben Hidden for klassen Range.

Der er ikke nogen rækkefølge på hvilke jeg kan skjule eller ej. Er alle vist kan jeg skjule 21 vilkårlige uger men når jeg vil skjule den 22 kommer den fejlbesked.

For at give et indblik i hvordan bemandinger ser ud har jeg lige lavet et screen-shot http://www.fisen.dk/bemanding.gif

Kan det ikke lade sig gøre at få de sidste skjult?
Avatar billede supertekst Ekspert
15. februar 2007 - 10:21 #1
Du er velkommen til at sendeen kopi af filen til: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede dino84 Nybegynder
15. februar 2007 - 17:54 #2
Fil sendt
Avatar billede supertekst Ekspert
15. februar 2007 - 20:20 #3
Er modtaget...
Avatar billede dino84 Nybegynder
16. februar 2007 - 03:36 #4
Efter du har sendt den retur hvor den virker, har jeg siddet og leget lidt med det.

Har så fundet ud af at hvis men tilføjer en kommentar i nogen af de celler der skal skjules, går det ind og driller og derfor kom denne fejlbesked.
Avatar billede supertekst Ekspert
16. februar 2007 - 09:43 #5
ok - du får et svar...