Avatar billede harnbjerg Nybegynder
14. februar 2007 - 17:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Pc genstarter 4-6 gange

pc'en genstarter 4-6 gange inden den stopper og jeg kan komme igang. Så nu har jeg formatteret harddisken og geninstalleret WXP PRO med alle opdateringer. Og det første den gør er at genstarte 4-6 gange.

Nogen forslag.
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 18:01 #1
kommer den med nogen fejlkodee eller genstarter den bare ?
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 18:01 #2
og havde du netkabel i under installationen ?
Avatar billede terminator Nybegynder
14. februar 2007 - 18:55 #3
Genstarter den pludselig når du sidder midt i noget, eller
er det KUN i opstarten eller nedlukningen ?

Hvis den gør det midt i det hele, så er mit bud at du har en
for lille strømforsyning. Har du proppet noget i maskinen
som sluger mere strøm end før ...hehe ?
Avatar billede sheelac Nybegynder
14. februar 2007 - 18:57 #4
Jeg ville mene at det er din strømforsygning..
Men hvor mange ram er der i din maskine ?
Avatar billede harnbjerg Nybegynder
14. februar 2007 - 19:46 #5
Den genstarter bare og ja jeg havde netkabel i under installationen.
Når den er færdig med at starte og kommer til skrivebordet, så er det der den genstarter.
Der er 512 ram i maskinen og når den først er kommet igang så kører den bare.
Og nej der er ikke stoppet nogen strømsluger i.
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 19:54 #6
hvis du starter i fejlsikret tilstand hvordan opfører den sig så ? (tryk F8 under opstart og vælg fejlsikret tilstand)
Avatar billede sheelac Nybegynder
14. februar 2007 - 23:00 #7
Jeg vil stadig mene at det er din strømforsyning, jeg har selv haft samme problem.
Jeg kunne sidde og kigge noget på internettet og ligepludselig genstartede den bare, flere gange om dagen. Og nogle gange kunne jeg slet ikke tænde for computeren.

Så mit forslag ville være at du fik dig en nyere og større strømforsyning :)
Men det hjælper jo altid at undersøge forskellige muligheder og løsninger først.
Men det hjalp ihvertfald for min at købe ny strømforsyning, den larmer lidt mere, men den virker.
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 23:20 #8
hvis det var strømforsyningen ville den ikke virke nogen gange.
Avatar billede harnbjerg Nybegynder
15. februar 2007 - 08:19 #9
Jeg har været inde og slå fejlrapportering og genstart automatisk fra og siden har den ikke genstartet ved start. Men den er kommet med nogle could not read meldinger et par gange.

Jeg ser lige hvad der sker henover weekenden, så vender jeg tilbage.

God weekend til alle :o)
Avatar billede harnbjerg Nybegynder
18. august 2010 - 12:49 #10
Har ikke haft fejl siden