Avatar billede anitaviz Nybegynder
14. februar 2007 - 14:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problemer med file_get_contents()

Jeg har et problem med lidt sjov på en side.

Siden er hosted hos One og de har valgt at spærre for socket connections så jeg kan ikke lege med dem :( og der er kun adgang til en lokal mysql database.

Nå det egentlige problem er at jeg vil hente noget data fra en java server jeg selv har lavet. Denne server kører på port 80 og jeg kan derfor snakke lidt med den med file_get_contents('http://IP.IP.IP.IP?dadad');
Jeg kan se kaldet på min server og forsøger at sende et svar tilbage, men file_get_contents() fejler:

file_get_contents(http://ip.ip.ip.ip) [<a href='function.file-get-contents'>function.file-get-contents</a>]: failed to open stream: HTTP request failed! Hejsa- in <b>MINFIL</b> on line <b>21</b><br />

Som det kan ses får jeg svaret "Hejsa-" men fejler alligevel.
Jeg har en ide om at jeg muligvis skal have sendt nogle headers og en afslutning, men har ikke rigtigt nogen ide om hvor jeg skal lede efter denne information.

Nogen der kan guide mig i den rigtige retning, eller ligger inde med et genialt svar?
Avatar billede anitaviz Nybegynder
14. februar 2007 - 14:54 #1
Jeg har fundet svaret manglede self et par headers:
HTTP/1.1 200 OK
Content-Type: text/html;

men nu virker det :)
Avatar billede anitaviz Nybegynder
14. februar 2007 - 14:54 #2
lukker