Avatar billede bongii Nybegynder
14. februar 2007 - 08:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer fejler

Jeg sidder lige her ved de gamles computer som endnu engang fucker up !!

Jeg kan ikke connecte til internettet via IE 7.0

Har lige updatet IE.. Det under lige er at jeg sagtens kan connecte via Firefox..

Har i oplevet det før ??

Fejl :

Internet Explorer cannot display the webpage

  Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.

  What you can try:
    Diagnose Connection Problems

    More information

This problem can be caused by a variety of issues, including:

Internet connectivity has been lost.
The website is temporarily unavailable.
The Domain Name Server (DNS) is not reachable.
The Domain Name Server (DNS) does not have a listing for the website's domain.
If this is an HTTPS (secure) address, click Tools, click Internet Options, click Advanced, and check to be sure the SSL and TLS protocols are enabled under the security section.
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
14. februar 2007 - 08:52 #1
Jeg har lige oplevet det samme i sidste uge, installerede 2 helt nye maskiner op ( de er ikke ens ). I samme øjeblik ie7 blev lagt på miste jeg muligheden for at bruge browseren på nettet. Da jeg så vendte tilbage til ie6 funkede det hele igen. Så det må umildbart være en eller anden fejl i ie7 der kan opstå periodisk eller sådan noget
14. februar 2007 - 10:35 #2
Måske denne ->
Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.
Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip
Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.
Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe
Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE/OE/shell/WMP
21. februar 2007 - 22:44 #4
???
Avatar billede bongii Nybegynder
22. februar 2007 - 06:52 #5
Det virkede ikke. har formateret :(