Avatar billede mnc Nybegynder
11. februar 2007 - 21:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

javascript disabled/gammel flash player

Hey.
Min IE er pludselig begyndt at komme med følgende besked, når jeg prøver at afspille film på f.eks. youtube. Jeg har ikke været inde og pille i IE settings, så jeg har ingen idé om hvad det kan skyldes.

Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player.

Jeg har kontrolleret at min flash player er up-to-date, så det sku ikke været problemet.
Jeg har ikke kunnet finde nogle indstillinger til at slå js til/fra, så jeg håbede at der var nogen herinde, der kunne hjælpe.

Mnc
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2007 - 21:38 #1
Dvs. din flash player er Adobe flashplayer nu?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2007 - 21:38 #2
HVis ikke, opgrader: www.adobe.com/products/flashplayer
Avatar billede mnc Nybegynder
11. februar 2007 - 22:31 #3
Jeg har prøvet både adobe.com og macromedia.com
samme besked, samme side
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2007 - 22:56 #4
ok - Det hedder nemlig adobe flashplayer nu - Adobe har overttaget fash fra Macromedia
Avatar billede mnc Nybegynder
25. februar 2007 - 18:37 #5
Blev aldrig fikset, men problemet er væk nu hvor jeg kører Vista
Avatar billede mnc Nybegynder
25. februar 2007 - 18:37 #6
Det sku så have været et svar