Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2007 - 19:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mit drev er låst ( IBOOK )

Hej...

Min ellers så dejlige mac ibook er blivet syg.
Det hele statede med en musik cd som ikke ville ud..
Men efter nogen tid med forskellige forsøg kom den ud igen...
Men Men.. Nu er det som om den stadig tror der en cd i. når man prøver at sætte en ny cd i er det som om der er en i.
Håber det giver lidt mening det jeg skriver..

Håber på lidt hjælp / Tak
Avatar billede egonspock Seniormester
11. februar 2007 - 20:41 #1
Der er nok en "cache", der er blevet syg. Prøv at download og kør Yasu fra http://jimmitchell.org/projects/yasu/ Hvis det ikke hjælper, kan du forsøge med at slette PRAM'men ved at holde æble-alt-p-r nede ved opstart og så holde tasterne nede til den har "bonget" 3-4 gange.
Avatar billede egonspock Seniormester
13. september 2007 - 22:29 #2
Takker for point, men hvad var det, der virkede?