Avatar billede dior Nybegynder
11. februar 2007 - 18:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Redigere i en e-mail

Hej eksperter :-)
Når jeg sender en mail til min veninde,kan jeg så gøre noget,så hun ikke kan redigere i den?Hun må gerne kunne klikke på "besvar".Men ellers ikke ændre noget.Der er vist noget med at jeg kan give hende en kode,hvis jeg vil give hende lov til at redigere i den.Kan det være under funktioner-->indstillinger-->sikkerhed?Håber på et godt svar,da jeg ikke er så skrap til pc.I må meget gerne skære det ud i pap ;-)
Hej fra dior.
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2007 - 18:21 #1
nej det er ikke muligt, folk vil altid kunne redigere i deres modtagede mails.
Avatar billede dior Nybegynder
11. februar 2007 - 18:28 #2
Jeg mener nu godt det kan lade sig gøre.Jeg har prøvet det for et stykke tid siden,men glemt hvordan jeg gjorde.Jeg sendte en mail til mig selv,og kunne ikke redigere i den.Altså tilføje mere tekst.Måske udtrykker jeg mig lidt forkert ;-( Men tak fordi du prøvede at hjælpe.
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2007 - 18:30 #3
du kan godt signe den digitalt, men det kan kun bruges til at se om der er nogen der har ændret i den, det forhindrer ikke modtageren i at ændre i indholdet ved et svar.
Avatar billede dior Nybegynder
11. februar 2007 - 18:32 #4
Ok.Tak for hjælpen.
Nu er det første gang jeg er herinde.Så vidt jeg kan se har du ikke fået de point du skulle have?Jeg har klikket på acceptér..
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2007 - 18:36 #5
nej du skal i boksen førat markere mit navn og vælge accepter.

http://expfaq.dk/
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede dior Nybegynder
11. februar 2007 - 18:38 #6
Takker endnu engang.Prøver lige om det vil lykkes :-)