Avatar billede hollaenderen Nybegynder
10. februar 2007 - 20:42 Der er 6 kommentarer

Router og Switch

Hej..

Da jeg har 8 computere hjemme ved mig, er det lidt et problem at trække kabler rundt til dem alle. Så jeg prøvede at sætte en Switch til modemet og derefter en trådløs router til Switchen. Internettet virkede da også fint, men jeg kunne ikke opette noget netværk...

kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede kenp Novice
14. februar 2007 - 13:48 #1
hvad er problemet? prøvede du at køre guiden netværk.
Avatar billede hollaenderen Nybegynder
14. februar 2007 - 13:51 #2
Problemet er, at når jeg vil sætte min switch til den trådløse router så kan  man ikke se computerne på netværket længere.
Avatar billede kenp Novice
14. februar 2007 - 14:04 #3
har du overvejet at putte swich ind efter router og ikke før router?
Avatar billede hollaenderen Nybegynder
14. februar 2007 - 14:13 #4
Mener du at jeg skal sætte routeren til modemet og så switchen til routeren?
Avatar billede kenp Novice
14. februar 2007 - 14:34 #5
ja
Avatar billede hollaenderen Nybegynder
14. februar 2007 - 14:40 #6
Ok Det vil jeg prøve. Tak for hjælpen, indtil videre.. :P